جدیدترین آگهی‌های خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک

اگر تصور می‌کنید که تمامی اطلاعات آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های درج آگهی خودرو با صداقت نوشته می‌شوند و تمامی عکس‌ها هم با خودروی واقعی مطابقت دارد، احتمالاً با کمی خوش‌بینی به بازار خریدوفروش خودرو نگاه می‌کنید. این بازار از جاهایی است که خوش‌بینی زیاد به کارتان نمی‌آید و ممکن است شما را با عواقب ناگواری مواجه کند.

درج اطلاعات کلی و غیرشفاف (عباراتی مثل در حد و…)، پنهان کردن مشکلات فنی و حقوقی خودرو، استفاده از عکس‌های آرشیوی و دانلودی و گرفتن عکس از زوایایی که عیوب خودرو را نشان نمی‌دهد، در آگهی‌های فروش خودروی پلتفرم‌های درج آگهی رواج زیادی دارد و باید برای پی بردن به این ترفندها وقت و هزینه صرف کنید که با توجه به رواج کلاهبرداری‌های این‌چنینی، وقت و هزینه صرف شده شما کم نخواهد بود.

در میان این پلتفرم‌ها، آگهی‌های خودروی همراه مکانیک استثناء محسوب می‌شوند؛ چون تمان خودروهای همراه مکانیک کارشناسی شده‌اند و روی تمامی جزئیات آن‌ها نظارت صورت می‌گیرد و تصاویر آن‌ها پیش‌از درج در آگهی تأیید می‌شوند.

در ادامه بهترین ویژگی‌های آگهی‌های خودروی همراه مکانیک را بررسی می‌کنیم و با خواندن آن‌ها متوجه می‌شوید که چرا نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک برای خریدوفروش خودرو کاملاً قابل‌اعتماد است.

درج گزارش کارشناسی خودرو در آگهی‌ها

یکی از مشکلات آگهی‌های سایر پلتفرم‌ها این است که بیشتر آن‌ها اصلاً کارشناسی نشده‌اند و برخی از آن‌ها امکان ثبت درخواست کارشناسی را ندارند. بر اساس گزارش سرویس کارشناسی خودرو همراه مکانیک، پیداکردن خودروی سالم به حداقل ۳ بازدید نیاز دارد و با توجه به هزینه‌های کارشناسی خودرو در حال حاضر، پیدا کردن خودروی سرحال در سایر پلتفرم‌های درج آگهی خودرو هزینه کارشناسی زیادی را می‌طلبد.

این درحالی است که کارشناسی خودرو در همراه مکانیک یک پیش‌فرض است و اصلاً خودروی کارشناسی نشده‌ای در میان آگهی‌های خودروی همراه مکانیک وجود ندارد. به همین دلیل گزارش کارشناسی کامل هم در آگهی هر خودرو موجود است و با دیدن آن از وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظر با جزئیات کامل مطلع می‌شوید. این مزیت در کنار درج اطلاعاتی مثل سال ساخت، وضعیت بیمه، میزان کارکرد و… خیال شما را از انطباق وضعیت خودرو با ادعای مالک راحت می‌کند.

همچنین برای راحتی خیال شما، همراه مکانیک کارشناسی خود را تا ۷ روز تضمین می‌کند که این موضوع نیز در آگهی‌های همراه مکانیک درج می‌شود.

سخت‌گیری در انتخاب خودرو برای آگهی

کارشناسی خودرو در همراه مکانیک استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای دارد و طی این فرایند کارشناسان باتجربه و کارکشته از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته برای پی‌بردن به عیوب خودرو استفاده می‌کنند. در میان آگهی‌های خودرو همراه مکانیک نمی‌توانید خودرویی را پیدا کنید که بالای ۱۰ سال سن داشته باشد و همچنین خودروهای دارای ایراد فنی و بدنه فاحش (چپ شدن، تعویض اتاق و…) در همراه مکانیک آگهی نمی‌شوند.

واقعی بودن آگهی‌های خودرو

خرید خودرو در همراه مکانیک یک فرایند کاملاً ایمن و قانونی است؛ چون اصولاً پلتفرم سفارش آگهی نیست و پیش از درج آگهی، ابتدا کارشناسان همراه مکانیک با مالک ارتباط برقرار می‌کنند. پس‌از بازدید از خودرو و کارشناسی و عکس‌برداری از آن، قیمت خودرو تعیین می‌شود. درصورت رضایت مالک، خودرو وارد فرایند فروش شده و آگهی آن منتشر خواهد شد.

کارشناسان همراه مکانیک پاسخگویی به تماس‌ها و هماهنگی‌های لازم برای بازدید را برعهده می‌گیرند و به‌همین دلیل نظارت سفت و سختی روی مراحل خریدوفروش خودرو در همراه مکانیک وجود دارد. البته این تمام ماجرا نیست و کارشناسان همراه مکانیک تا لحظه عقد قرارداد و تعویض پلاک خریدار و فروشنده را همراهی می‌کنند و منافع هر ۲ طرف معامله را در نظر می‌گیرند.

منطقی بودن قیمت در آگهی‌های خودروی همراه مکانیک

در همراه مکانیک برای تعیین قیمت خودروهای صفر و کارکرده سازوکار مشخصی وجود دارد و قیمت‌ها به دلخواه فروشنده تعیین نمی‌شود. گزارش کارشناسی و وضعیت فنی، قیمت روز و معاملات واقعی بازار ازجمله پارامترهای تعیین قیمت خودرو در آگهی‌های خودروی همراه مکانیک محسوب می‌شوند و بنابراین هنگام بازدید از خودرو و مشاهده شرایط آن، قرار نیست از قیمتی که برای آن تعیین شده شگفت‌زده شوید.

تنوع بالای آگهی‌ها

شاید سخت‌گیری در انتخاب و کارشناسی خودروها این تصور را به‌وجود بیاورد که تنوع آگهی‌های خودروی همراه مکانیک چندان زیاد نیست؛ درصورتی‌که در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک می‌توانید انواع خودروی داخلی، خارجی، چینی، مونتاژی و… را پیدا کنید. همچنین اگر بودجه خرید خودروی صفر را نداشته باشید، می‌توانید سراغ خودروهای کارکرده و سرحالی بروید که تعدادشان در همراه مکانیک کم نیست.

علاوه‌بر این امکان خرید اقساطی تمامی انواع خودرو در همراه مکانیک وجود دارد و مثل بیشتر طرح‌های لیزینگی، خودروهای طرح قسطی آن محدودیت ندارد.

استفاده از تصاویر تأیید شده

همان‌طور که گفتیم، معمولاً کارشناسان همراه مکانیک بعد از کارشناسی خودرو تصاویر موردنیاز برای آگهی‌های را تهیه می‌کنند. در غیر این‌صورت، تصاویر ارسالی از مالک از فیلتر کارشناسان همراه مکانیک رد می‌شود و درصورت تأیید، در آگهی خودرو قرار می‌گیرد. تصاویر واقعی و تأیید شده خودرو و اطلاعات کامل درج شده در آگهی‌های خودروی همراه مکانیک باعث می‌شود که هنگام دیدن آگهی‌ها، یک بازدید اولیه از خودرو داشته باشید و درصورت تمایل و برای نهایی کردن تصمیم خود، می‌توانید درخواست بازدید حضوری بدهید.

برای مشاهده تمامی آگهی‌های خودروی همراه مکانیک، مشاوره در خصوص انتخاب خودروی متناسب با بودجه خود و کسب اطلاعات بیشتر، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/

منبع: جدیدترین آگهی‌های خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک

 

** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 410598
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا