هشدار قطع گاز خانگی در ۵ شهرستان استان مازندران

قاسم مایلی رستمی اظهار داشت: ورودی گاز به استان مازندران از سه نقطه به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام وضعیت قرمز و هشداری مصرف گاز در این استان گفت: احتمال دارد گاز خانگی در برخی شهرستان‌ها و شهر‌های تابعه آن قطع شود.

قاسم مایلی رستمی اظهار داشت: ورودی گاز به استان مازندران از سه نقطه به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به سرمای شدید در سطح کشور، بیشترین گاز مصرفی در مناطق دیگر استفاده می‌شود. استان مازندران، چون در انتهای خط انتقال قرار دارد از گاز کمتری بهره‌مند است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در حال مدیریت همه مراکز غیرخانگی برای سوخت دوم هستیم. تاکنون ۶۰ درصد صنایع روی سوخت دوم فعالیت دارند و در این رابطه از قبل اطلاع‌رسانی شده است. مایلی رستمی اظهار کرد: وضعیت گاز در مازندران قرمز است. مصرف همچنان رو به بالاست و کمتر رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه گاز خانگی‌ها را قطع نمی‌کنیم، اما روند مصرف اگر همچنان بالا باشد احتمال قطع گاز خانگی هم وجود دارد. تصریح کرد: احتمال دارد که گاز خانگی در شهرستان‌های محمودآباد، آمل، بابل، بابلسر و فریدونکنار و شهر‌های تابعه قطع شود.

منبع: تسنیم

عمومی
شناسه : 410660
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. یکی از بزرگترین منابع گازی جهان در اختیار ماست ، خط اصلی انتقال گاز زمان قبل از انقلاب ایجاد شده بود چرا نمی توانیم انتقال بدیم به مصرف کننده تا صنایع از مازوت استفاده کند و محیط آلوده شود از طرفی خانواده ها در خطر بی گازی تهدید شوند ؟!

  2. به خدا اگه به ی خارجی بگی که رو دوم منبع گاز جهان هستیم و هر سال جار میزنن کمبود گاز داریم، احتمال زیاد ی جمله خاک تو سرتون با این فرومایگان مسئول‌نماتون رو حواله‌مون میکنه

    1. تایک برف میادبچه های مامیخان شادی کنندباقطع کردن گازازدماغمان درمیاربداین شادی را…کشوری که منبع گازونفت ….هست مسولان آن کشورنمیتونند برای مردمان خودش آنرا مدیریت کنندیاشادی مخالف این هستم که مردم کمی خوشحال باشند..آخه کشوری که منبع گازداره وقتی درسرمامردمش ازسرماگازنداشته باشنددرروزهای گرم میخان چکار..ملت باچوب عادت داشتندباکرسی برای خودشان شاهی میکردن چرااین عادت خوب راازانهاگرفتیدوبه گازعادت داذیدحالاهم این هم ازانهامیگیرید..کارشمادرست نیست مدیریتان ایرادداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا