سامانه یکپارچه خودرو برای این افراد از شنبه باز می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:طرح تبدیل اختیاری محصولات یکی از شرکت‌های خودروساز ویژه متقاضیانی که نوبت تحویل آن‌ها زمستان سال جاری تعیین شده، تا شنبه تمدید شد

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت. متقاضیانی که در فروش‌های یکپارچه محصولات خودروسازان داخلی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی با موعد تحویل زمستان ١۴٠٢ دریافت کرده‌اند. از ۷ اسفند خودروی خود را به محصولی دیگر از محصولات عرضه شده توسط سایر شرکت‌های تولیدی که در ادامه جدول آن آمده است، تبدیل کنند.

او گفت: برای این منظور متقاضیان از (دوشنبه هفتم اسفند ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز چهارشنبه امروز ٩ اسفند ماه) فرصت داشتند. که از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو‌های داخلی (www.esalecar.ir) برای تبدیل خودروی خود اقدام کنند. که بدین منظور این فرصت تا شنبه ۱۲ اسفندماه تمدید شد.

امکان تبدیل دو محصول دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات زیر فراهم شده است:

گفتنی است، در راستای جلب رضایت متقاضیان محصولات یک گروه خودروسازی. برای آن دسته از متقاضیان دارای اولویت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ امکان تبدیل اختیاری محصول انتخابی با هفت محصول قابل عرضه از دو شرکت دیگر فراهم شده است.

همچنین در ابتدا متقاضی می‌بایست به صفحه جزئیات سفارش مراجعه و نسبت به انتخاب گزینه لغو سفارش خود اقدام کرده. تا خودرو قبلی حذف شود.

لغو سفارش محصول قبلی توسط متقاضیان

– پس از لغو سفارش محصول قبلی توسط متقاضیان، امکان انتخاب یک محصول از سبد محصولات اعلامی در سایت برای ایشان، میسر است.

– بدیهی است با توجه به ظرفیت محدود برخی از محصولات، در صورت تکمیل ظرفیت آن محصول، متقاضیان می‌بایست. نسبت به انتخاب محصول دیگر از محصولات عرضه شده اقدام کنند.

* در صورت لغو سفارش و عدم انتخاب محصول جدید، پس از پایان مهلت ثبت نام، سفارش متقاضی به محصول قبلی بازگردانی می‌شود.

* پس از مشارکت متقاضیان در طرح تبدیل اختیاری و فراخوان توسط خودروساز، در صورت عدم تکمیل وجه توسط ایشان در زمان مقرر برای محصول جدید. به منزله انصراف از طرح تلقی و متقاضی از اولویت بندی خودرو داخلی در سامانه یکپارچه حذف می‌شود.

لازم به یادآوری است که از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ الی شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ امکان تبدیل اختیاری محصولات فوق برای متقاضیان باقیمانده محصولات بهمن موتور از لیست انتظار مشتریان نوبت زمستان ۱۴۰۲ فراهم بوده و پس از اطلاع رسانی توسط خودروساز محصول جدید، امکان ثبت نام و تکمیل وجه به مدت هفت روز است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خودرو
شناسه : 411079
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا