چرا ایمپلنت اشترومن محبوب دل دندانپزشکان و بیماران است؟

بیش از 6 دهه است که ایمپلنت اشترومن توسط دندانپزشکان استفاده می‌شود. در واقع کاشت ایمپلنت، تنها راهکار به‌دست آوردن زیبایی دندان‌ها در بلند مدت است. اگر به فکر پر کردن جای خالی دندان‌های خود هستید، به شما توضیح می‌دهیم که چرا این ایمپلنت سوئیسی بهترین گزینه موجود در کشور است.

در این مقاله در مورد مزایا، طول عمر و قیمت ایمپلنت اشترومن صحبت خواهیم کرد. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، چرا که برای استفاده از این ایمپلنت درجه یک برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

معرفی ایمپلنت اشترومن

ایمپلنت‌های سوئیسی به کیفیت و ماندگاری بالا معروف‌اند. در این میان، می‌توان گفت که برند اشترومن به‌عنوان بهترین ایمپلنت موجود در بازار ایران شناخته می‌شود. محصولات این شرکت بر پایه سادگی و تنوع انتخاب تولید شده‌اند. این شرکت سوئیسی انواع مختلفی از فیکسچر و روکش دندان را برای پاسخگویی به نیاز مردم تولید می‌کند.

  • تکنولوژی‌ SLActive که ابتکار این شرکت سوئیسی است، ماندگاری و بهبودی سریع را برای شما به ارمغان می‌آورد. این شرکت مدعی است که براساس تحقیقات علمی انجام شده، استفاده از ایملپنت‌های اشترومن حتی در بیماران با وضعیت‌های خاص نیز نتیجه فوق‌العاده‌ای داشته است.

  • تکنولوژی Roxolid نیز از دیگر نوآوری‌های این شرکت شناخته شده است. محصولات زیرمجموعه Roxolid دارای آلیاژ خاصی هستند که از ۱۵ درصد زیرکونیوم و ۸۵ درصد تیتانیوم ساخته شده‌اند. جوش خوردن سریع و مقاومت بالا از خصوصیات ایمپلنت‌های دندانی این مجموعه است.

البته این شرکت محصولات متنوعی دیگری دارد که هر کدام بسته به شرایط فک و دهان بیمار، گزینه مناسبی برای پر کردن دندان جای خالی دندان‌های شما به ‌شمار می‌آیند. برای اطمینان از کیفیت ایمپلنت‌های این شرکت، کافی است نام آن را (Straumann) در اینترنت سرچ کنید. بی‌شک نام این شرکت را در میان برترین تولیدکنندگان محصولات دندانپزشکی پیدا خواهید کرد.

مزایای ایمپلنت اشترومن

جالب است بدانید که بیش از ۱۰ میلیون واحد ایمپلنت اشترومن در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا توسط دندانپزشکان استفاده شده است. این تعداد چشمگیر، نشان از اعتماد بالای بیماران و متخصصان به کیفیت بی‌نقص سوئیسی دارد.

بعد از توضیح در مورد این برند شناخته‌شده، می‌خواهیم به برخی از مزایای استفاده از ایمپلنت اشترومن اشاره کنیم:

  • سابقه طولانی:

بیش از۶ دهه است که اشترومن تجربه و دانش خود را به دنیا عرضه می‌کند. به همین دلیل می‌توانید از کیفیت بالای آن مطمئن باشید.

  • نوآوری:

این شرکت به نوآوری مستمر متعهد است و ابتکارات متعدد باعث شده که در این صنعت نام شناخته شده‌ای باشد. کافی است در مورد این برند از دندانپزشک خود سوال کنید. به احتمال بسیار زیاد نظر مثبتی نسبت به آن دارد.

  • تنوع محصول:

اشترومن برای افراد با شرایط مختلف، محصولات مختلفی طراحی کرده است تا همه افراد بتوانند از لبخند زیبایی بهره‌مند باشند.

  • همکاری با مراکز علمی:

این شرکت سوئیسی همکاری نزدیکی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی دارد و برای تولید محصولات خود، از علم روز دنیا استفاده می‌کند. همچنین متخصصان به‌صورت بی‌طرف محصولات این شرکت را بررسی می‌کنند و ادعای این شرکت در مورد نتایج رضایت‌بخش، بی‌اساس نیست.

  • سازگاری با بدن:

استفاده از موارد درجه یک باعث شده که ایمپلنت‌های اشترومن به سرعت جوش بخورند و از نظر سازگاری با بافت دهان بیمار، مشکلی نداشته باشند.

معایب ایمپلنت اشترومن

اگر بگوییم که این ایمپلنت نقصی ندارد، اغراق نکرده‌ایم. محصولات پزشکی ساخت کشور سوئیس به کیفیت و دقت بالا مشهور هستند. در نتیجه برای استفاده از این ایمپلنت جای شکی باقی نمی‌ماند. تنها نکته منفی در مورد این محصول، قیمت بالای نسبت به دیگر محصولات آسیایی و اروپایی است.

البته برای این مورد هم راه‌حلی در نظر گرفته‌ایم که در انتهای مقاله به آن اشاره می‌کنیم. پس به خواندن این مقاله ادامه دهید.

عمر ایمپلنت اشترومن چقدر است؟

همان‌طور که اشاره کردیم، محصولات ساخت کشور سوئیس کیفیت و ماندگاری بالایی دارند. به‌طور تقریبی انتظار می‌رود که ایمپلنت اشترومن بین ۲۰ تا ۳۰ سال عمر داشته باشد. این میزان، از محصولات ساخت کشورهای آسیایی بیشتر است.

اگر بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید، بعید نیست که بتوانید تا آخر از این ایمپلنت استفاده کنید. البته با گذر زمان و تحلیل رفتن استخوان فک، ممکن است پس از گذشت ۲۰ سال ایمپلنت شما شل شود و نیاز به ترمیم داشته باشد.

در ادامه به نکاتی برای افزایش طول عمر ایمپلنت دندان اشاره می‌کنیم:

  • مسواک زدن در سه نوبت صبح، ظهر و شب

  • استفاده از واتِرجِت (آب فشار بالا) برای از بین بردن تکه‌های باقی‌مانده غذا در بین دندان‌ها

  • استفاده از نخ دندان برای از بین بردن خرده‌های غذا

  • شستشوی دهان با دهان‌شویه‌های مناسب

  • محافظت از دندان‌ها در برابر ضربه

  • مصرف نکردن دخانیات و الکل

  • مراجعه مکرر به دندانپزشک برای معاینه دوره‌ای دندان

قیمت ایمپلنت اشترومن

قیمت ایمپلنت اشترومن https://mikhakdental.com/cost-of-implant/ نسبت به محصولات داخلی و خارجی دیگر بالاتر است. دلیل آن هم کیفیت بالای آن‌ها است. قیمت هر واحد ایمپلنت اشترومن بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون است.

باید بدانید که قیمت ایمپلنت اشترومن به عواملی زیر بستگی دارد:

  • تعداد ایمپلنت‌های لازم

  • مدل مورد نیاز شما

  • دستمزد دندانپزشک

  • قیمت ارز و سایر عوامل دیگر

ایمپلنت اشترومن به صورت اقساطی در دندانپزشکی میخک

همان‌طور که در داخل مقاله اشاره کردیم، برای هزینه بالای استفاده از این ایمپلنت سوئیسی راهکاری در نظر گرفته‌ایم. با مراجعه به دندانپزشکی میخک، می‌توانید هزینه ایمپلنت اشترومن و سایر برندهای ایمپلنت دندان را به‌صورت اقساطی (بلند مدت تا ۲۴ ماه) بپردازید و بهترین ایمپلنت موجود در بازار ایران را در دهان خود داشته باشید.

کافی است برای دریافت اطلاعات ایمپلنت اقساطی اینجا را کلیک کنید.

منبع: چرا ایمپلنت اشترومن محبوب دل دندانپزشکان و بیماران است

 

**این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 411197
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا