افزایش دستمزد با افزایش نرخ تورم همراه می‌شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده خواهد بود.

به گزارش سرویس اقتصاد کلان جهان صنعت نیوز، داوود منظور اظهار کرد: امیدواریم در مذاکرات میان تشکل‌های کارگری و دولت به یک نرخ معقول افزایش دستمزد برسیم تا موضوع تورم انتظاری از کنترل خارج نشود.

وی افزود: اگر بخواهیم رشد حقوق و دستمزد را نسبت به سایر اقشار متفاوت افزایش دهیم، این مطابق عدالت برای همه اقشار نخواهد بود.

ایسنا

اقتصاد کلان
شناسه : 411751
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. سلام یکبار برای همیشه دستمزد در تولید در قدیم حدود ۱۲ درصد قیمت تمام شده را تشکیل می داد با کل سربارش چون بیمه و غیر و امروز تبدیل به زیر ۸ درصد شده ولی چرا پراید ۶ میلیونی ۳۰۰ میلیون شده شما در هر صنعت یک معادله کوچک انجام دهید ببینید دستمزد کارگران و تعدادشان چقدر است و تعداد و دستمزد مدیران چقدر و نسبت هر دو را جدا جدا با قیمت تمام شده بسنجید خواهید دید که چه خبر است و اگر فقط نسبت دستمزد کارگر را به تنهایی با قیمت تمام شده بسنجید زیر ۵ درصد خواهد شد در شرایط فعل این را کسی می گوید که بالای ۴۰ سال تجربه در حسابرسی و قیمت تمام شده صنایع مختلف داشته است

    1. باسلام با اخلاق های جامعه تا قبل انتخابات ک همین گوگل میزدین ۴۰درصدم کمه گارگر فلان
      الان نزاشتین مهر انگشتامون خشک بشه نظرتون عوض شد ب ما پول بدین یخورده نفس بکشیم تورم بالا میره
      آقای محترم خجالت بکشین شرم حیا کنید بزرگتر ک ندارین بزنه تو سرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا