اتوبوسرانی و تاکسیرانی چه تمهیداتی برای روزهای پایانی سال و نوروز دارند؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آخرین تدابیر حمل و نقلی در دو حوزه اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای ایام پایانی سال خبر داد و گفت: علاوه بر افزایش ساعت فعالیت و تقویت ناوگان اتوبوسرانی در خطوط اصلی و پُرازدحام، نظارت و کنترل هوشمند بر ناوگان تاکسیرانی افزایش می‌یابد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، محسن هرمزی با تأکید بر اینکه هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم. تقاضای سفر افزایش می‌یابد. افزود: تقویت خطوط شبانه‌روزی اتوبوس‌های تندرو و خطوط اتوبوسرانی منتهی به مراکز مهم خرید و نظارت میدانی و هوشمند. بخشی از تمهیدات ویژه‌ برای تسریع و تسهیل در جابه‌جایی شهروندان در روزهای پُرتردد پایانی سال است.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تا ۱۱ شب در خطوطی که به مقصد بازارها و مراکز مهم خرید منتهی شده. یا از مقاصد مذکور عبور می‌کنند بهذه‌مند شوند. اظهار کرد: خطوط ۹ گانه اتوبوس‌های تندرو که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. نیز تقویت خواهند شد و تا پاسی از شب به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

افزایش زمان فعالیت و تقویت ناوگان اتوبوسرانی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تقارن روزهای پایانی سال با ایام ماه مبارک رمضان از افزایش زمان فعالیت و تقویت ناوگان اتوبوسرانی از ۲۱ اسفند خبر داد و تصریح کرد: خدمات‌رسانی ویژه ناوگان اتوبوسرانی در روزهای ‌پنجشنبه و جمعه آخر سال به شهروندان برای زیارت اهل قبور نیز به صورت خاص دیده شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، هرمزی از افزایش نظارت و کنترل هوشمند تاکسی‌های تهران در روزهای پایانی سال خبر داد و خاطرنشان کرد: جابه‌جایی شهروندان به بهترین شکل ممکن در همه ایام سال به ویژه روزهای منتهی به نوروز از اهمیت مضاعف برخوردار است و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری حداکثری از امکانات موجود، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان تهران و هموطنانی که در ایام نوروز مهمان پایتخت هستند، اقدام کنیم.

منبع: ایسنا

مسکن
شناسه : 412022
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا