قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد

قیمت جدید محصولات کرمان موتور را بخوانید.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت، بر اساس قیمت محصولات کرمان موتور در بازار، قیمت جک J۴ در بازار آزاد ۸۴۲ میلیون و در نمایندگی حوالی ۷۷۹ میلیون تومان است. همچنین قیمت کی ام اس T۸ نیز یک میلیاردو۵۵۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه کرمان موتور برای این محصول یک میلیاردو۶۶۵ میلیون تومان اعلام شده است که گرانتر است.

قیمت بک X۳ نیز ۸۸۹ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت هیوندای اکسنت که از خودروهای وارداتی است حوالی ۲ میلیاردو۵۱۵ میلیون تومان و قیمت هیوندای توسان نیز ۵ میلیاردو۳۸۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت محصولات کرمان موتور

 

 

 

خودرو
شناسه : 412098
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. با سلام دقیقا همین مشکل برای خودروهای کرمان موتور هست من خودم یه لیفان ۶۲۰ موتور ۱۸۰۰ دارم از این شرکت اخیرا که مشکل موتور به وجود اومد براش اصلا شرکت از قبول این ماشین و تعمیر اون امتناع کرد و نمایندگی هم پاسخگو نبود و می‌گفت قطعه نداریم و تعمیر نمی‌کنیم وو.. که شکایت به دفتر مرکزی تهران و… هم چاره ساز نبود و مجبور شدم خارج از شرکت تعمیر موتورش رو انجام بدم متاسفانه این شرکت هر ۴ سال یکبار کلا تولید خودرو های موجودش رو متوقف می‌کنه و به دلیل اینکه تولید نمی‌شوند هیچگونه مسئولیتی در قبال تامین قطعاتش هم نداره و اگر مشکلی برای خودرو به وجود بیاد باید با قیمتهای گزاف از بازار آزاد تهیه کنی هیچ کس هم پاسخگو نیست متاسفم برای خودمون که باید این ماشین های اشغال چینی رو چند برابر قیمتشون بخریم و به دلیل کیفیت پایین تمام وقت و انرژی و پولمون هم صرف تعمیر اینها بشه خودم الان این ماشین رو که که نزدیک به ۹ ساله دارم دوبار تا الان تعمیر کامل موتور کردم و کلی هم هزینه دادم فقط به فکر پر کردن جیب خودشون هستند اصلا نمی ارزند این خودروهای چینی حتی بالاتر از خودروهای ایرانی چه برسه به بالای یک میلیارد ..!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا