آخرین اخبار واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس از زبان وزیر رفاه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز،سید صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران در خصوص واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، اظهارکرد: به لحاظ ایرادی که سازمان‌های نظارتی جهانی بر دولتی بودن این دو شرکت گرفته‌اند تصمیم گرفته شده که سهام این شرکت‌ها واگذار شود.

وی افزود: چنانچه چنین افتخاری داشته باشیم که سهامدار عمده پرسپولیس باشیم، صندوقهای ما تمام قد استقبال می‌کنند. ما بر این باوریم که این باشگاه‌ها می‌توانند نه تنها خودکفا باشند بلکه درآمدزا باشند. اگر مدیریت صحیحی بر این باشگاه‌ها حکم‌فرما شود هم هواداران و هم مدیریت مطلوب کمک می‌کنند. هم ما به عنوان سرمایه اجتماعی از محل مسوولیت‌های اجتماعی که شرکت‌های وابسته به صندوقهای بازنشستگی دارند، باشگاه استقلال و پرسپولیس را کمک می‌کنیم تا از این وضعیت نجات پیدا کنند و مشمول جرایم سازمان‌های بین‌المللی نظارتی قرار نگیرند.

وزیر رفاه بیان کرد: ما تمام قد و با افتخار پذیرای این مجموعه‌ها خواهیم بود. وی گفت: به دنبال این هستیم که مجموعه شرکتی ایجاد کنیم که همه دخالت داشته باشند زیرا این تیم‌ها پر طرفدارند.

وی تصریح کرد: ما در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برخی شرکت‌هایمان سهامدار تیم‌های بزرگ هستند و هر کجا که سهامدار باشیم کمک می‌کنیم. دولت باور دارد که تیم‌های فوتبال و سایر تیم‌ها سرمایه‌های این مملکت هستند و باید به بالندگی آنها کمک کنیم.

مهر

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 412240
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا