شرایط فروش نقد و اقساط ایران خودرو اعلام شد

ایران خودرو بار دیگر شرایط فروش سورن پلاس را به روش نقد و اقساط برای متقاضیان و حواله‌داران پژو پارس اعلام کرد.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، ایران‌خودرو تصمیم دارد در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲، تمام تلاش خود را برای تغییر نظر متقاضیان خرید پژو پارس به‌کار گیرد. این شرکت بار دیگر شرایط فروش سورن پلاس را به روش نقد و اقساط برای متقاضیان و حواله‌داران پژو پارس اعلام کرد. متقاضیان خرید پژو پارس با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲، قادر به شرکت در بخشنامه فروش نقد و اقساط سورن پلاس هستند. با انتخاب سورن پلاس و خرید این خودرو به‌صورت نقد یا اقساط، خودروهای ثبت‌نامی طی ۹۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

شرایط فروش سورن پلاس به روش نقد و اقساط، اسفند ۱۴۰۲:

پیش از این ایران‌خودرو سعی کرده بود تا با ارائه شرایط فروش اقساطی، متقاضیان پژو پارس را به سمت خرید سورن پلاس XU7P سوق دهد. بااین‌حال اکثر خریداران پژو پارس بر موضع خود برای تحویل‌گرفتن آن خودرو پافشاری می‌کنند. درواقع این خریداران می‌خواهند ایران‌خودرو پژو پارس را با قیمت ۳۰۰ الی ۳۳۰ میلیون تومانی به آن‌ها بفروشد، درحالی‌که چنین موضوعی درحال‌حاضر امکان‌پذیر نیست.

توقف تولید و عرضه پژو پارس، باعث شده است تا قیمت این خودرو در بازار آزاد روزبه‌روز افزایش یابد. همین مسئله حاشیه سود پژو پارس را به‌شدت افزایش داده است. این موضوع به‌تنهایی باعث می‌شود تا حواله‌داران پژو پارس بر خرید خود اصرار کنند، درحالی‌که ایران‌خودرو حتی درصورت ادامه تولید پژو پارس این خودرو را با قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی به آن‌ها نخواهد فروخت. پیشنهاد می‌کنیم تا اگر از حواله‌داران پژو پارس با اولویت زمستان هستید، فرصت را غنیمت بشمارید و هرچه سریع‌تر سورن پلاس را خریداری کنید. سال جدید با افزایش قیمت خودرو در تمام سطوح همراه خواهد بود.

دیجیاتو

خودرو
شناسه : 412438
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. ایران خودرو که اینقدر دست و دل باز شده،چرا کسانی در سامانه فروش یکپارچه ثبت نام کردن و تکمیل وجه کردن خودروی سمند سورن ثبت نامی شون رو تحویل نمیده؟ که حالا می خواد سر مردم کلاه بذاره دوباره….
    من برج ۵ امسال ۱۵۰ تومن و برج ۱۰ تکمیل وجه کردم با شرایط تحویل ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲هنوز خودور رو تحویل نداده…اونوقت چطور میخواد ۹۰ روزه جایگزین پژو پارس رو تحویل بده؟..گول نخورید مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا