بهمن، ستاره‌‌های خدمات فروش را درو کرد

بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت، گروه بهمن در حوزه خودروهای سواری و تجاری توانست مقام نخست خدمات فروش در سال ۱۴۰۲ را بدست آورده است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو در ۴ حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.

بر اساس نمرات منتشر شده، بهمن موتور از نظر «وضعیت نمایندکی های مجاز » نمره ۸۳ را از صد نمره بدست آورده که متوسط نمره شرکت‌های خودروساز سبک در این شاخص ۷۶ بوده است. اختلاف فاحش نمره بهمن موتور، در این شاخص کیفیت نمایندگی این شرکت را نشان می‌دهد.

از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» نیز بهمن موتور با کسب نمره ۷۶ اختلاف قابل توجهی از سایر شرکت‌های مشابه دارد. میانگین امتیاز خودروسازان سبک در این شاخص ۶۹ گزارش شده است.

در ارزیابی نمره «وضعیت نظام مدیریتی» در بالاترین بازه ارزیابی سده است..

در شاخص رتبه بندی خدمات فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو-سبک، بهمن موتور رتبه برتر را بدست آورده است.

*برترین‌های تجاری به گروه بهمن اختصاص یافت
در حوزه خودروهای تجاری بهمن دیزل جایگاه اول رتبه دوم و شرکت سیبا موتور رتبه دوم و جایگاه دوم را کسب کرده است.
از منظر شاخص وضعیت نمایندگی‌ها بهمن دیزل نمرخ ۷۸ و سیبا موتور ۷۵ در بالاترین رتبه در مقایسه با رقبا بوده که میانگین این شاخص ۴۹.۳ اعلام شده است.

این گزارش حاصل ارزیابی شرکت ده شرکت سواری و ۱۸ تجاری ساز، و بررسی ۱۶۰۱ نمایندگی مجاز سواری و ۳۱۵ نمایندگی تجاری عرضه کننده خودروی سواری در سال ۱۴۰۲ و مصاحبه با ۴۷۲هزار مشتری بدست آمده است.

خودرو
شناسه : 412662
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا