قیمت اطلس در بازار خودرو مشخص شد

با ادامه روند تحویل خودروی جدید سایپا به مشتریان، قیمت اطلس G در بازار مشخص شد و آگهی های فروش این خودرو در فضای مجازی دیده می شود.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، اطلس جدید ترین محصول سایپا است. که به تازگی روند تحویل اولین سری از آن آغاز شده است. و با تحویل آن، آگهی های فروش آن را می توان در پلتفرم های مختلف خودرویی دید. بر اساس آگهی های منتشر شده، قیمت اطلس G در بازار حدود ۵۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این یعنی سایپا اطلس G به مراتب گران تر از سری کوییک های دنده ای قیمت خورده و قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شده است. این را در نظر داشته باشید که قیمت تمام شده این خودرو برای مشتریان ۴۰۶ میلیون تومان بوده است. و مشتریان، سود حدود ۱۵۰ میلیونی را از خودروی خریداری شده خود می خواهند.

جدول قیمت اطلس G در بازار

مشخصات سایپا اطلس G

این خودرو پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ دارد. این پیشرانه M15-GSI نام دارد و فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی در آن دیده می شود. ۹۰ اسب بخار قدرت با گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر در فهرست مشخصات فنی اطلس به چشم می خورد. جعبه دنده اطلس G از نوع ۵ سرعته دستی است که توان را به چرخ های جلو می رساند.

در اطلس تیپ G سایپا امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سانروف برقی، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، تهویه الکتریکی دستی، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، سنسور پایش باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر تعویض دنده، صندلی های عقب تاشو و… وجود دارد.

منبع: آخرین خودرو

خودرو
شناسه : 412994
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا