عرضه سکه تمام امروز در ششمین حراج مبادله‌ای +جزئیات

در ششمین حراج سکه طلا در مرکز مبادله که از ساعت ۱۲ امروز برگزار می‌شود سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز، بر اساس شیوه‏ نامه نحوه برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ششمین حراج سکه طلا امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه در مرکز مبادله برگزار می شود؛ هفتمین جلسه حراج نیز در روز چهارشنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد.

 عرضه تمام، نیم و ربع سکه در ششمین حراج مبادله ای

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع ششمین و هفتمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

ساعت آغاز حراج مرکز مبادله 

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

تسنیم

طلا و ارز
شناسه : 413629
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا