جزئیات و ساعت آغاز هفتمین حراج سکه مبادله‌ای

طی ۶ حراج سکه طلا در مرکز مبادله، در مجموع ۶۸ هزار و ۴۴۱ قطعه سکه به متقاضیان تخصیص داده شد که شامل ۵۷ هزار و ۷۳۱ قطعه ربع سکه، ۷۶۷۸ قطعه نیم سکه و ۳۰۳۲ تمام سکه است.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز، طی شش جلسه حراج سکه طلا در مجموع ۶۸ هزار و ۴۴۱ قطعه سکه به متقاضیان تخصیص داده شد که شامل ۵۷ هزار و ۷۳۱ قطعه ربع سکه، ۷۶۷۸ قطعه نیم سکه و ۳۰۳۲  تمام سکه است.

ششمین حراج سکه طلا در روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۵ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۷۸۳۲ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. همچنین، ۴۹۵۸ قطعه نیم سکه نیز ثبت سفارش شد که ۳۰۹۵ قطعه با قیمت ۱۹ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان تخصیص داده شد. 

همچنین، از مجموع ۶۷۵۵ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۳۰۳۲ قطعه با میانگین ۳۴ میلیون و ۶۸۳ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.  بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

 آغاز هفتمین حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز

 هفتمین جلسه حراج سکه طلا نیز از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه برگزار خواهد شد.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع هفتمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲ است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ همان روز است و ساعت ۱۶ نیز نتایج حراج اعلام می شود.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

تسنیم

طلا و ارز
شناسه : 413856
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا