هوندا CR-V به سامانه جانبازان آمد

به تازگی نام هوندا CR-V به سامانه جانبازان اضافه شده است و متقاضیان از امروز می توانند این خودرو را برای خرید انتخاب کنند.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، هوندا CR-V یکی از جذاب ترین محصولات هوندا است. که در طول سال ها، فروش بالایی در بازار های هدف مختلف داشته است. کراس اووری که در دوره های پیشین واردات هم به صورت محدود به کشور آمده بود. اما هیچوقت حضور پررنگی نداشت. اما حالا شرکت آذریوردسال نسل جدید این شاسی بلند ژاپنی را عرضه می کند. و مشخصات آن در سامانه عرضه خودروهای وارداتی جانبازان اضافه شده است.

کراس اووری که هیبرید و دو دیفرانسیل است. و مشخصات فنی جذابی هم ارائه می دهد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است شرکت آذریوردسال هوندا ZR-V را به سامانه آورده و از فردا این خودرو هم قابل انتخاب خواهد بود.

مشخصات هوندا CR-V سامانه جانبازان

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه i-MMD قرار دارد. این سری از پیشرانه های هوندا بصورت هوشمند حالت های رانندگی را تغییر می دهد. تا بهینه ترین مصرف سوخت و البته بهترین راندمان را در موتور شاهد باشیم. به عبارت ساده تر این موتور پیشرفته حالت های برقی، بنزینی و ترکیبی را در بهترین حالت ممکن انتخاب می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سیستم هیبرید این متشکل از یک پیشرانه ۲ لیتر بنزینی و پیشرانه برقی است. موتور بنزینی توان تولید نهایت قدرت ۱۴۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۸۹ نیوتن متر را دارد. و پیشرانه برقی خروجی های ۱۸۴ اسب بخار و ۳۳۵ نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده e-CVT به تمام چرخ ها می رسد. و سیستم تمام چرخ محرک یا AWD را در این خودرو داریم. شتاب صفر تا صد این کراس اوور دو دیفرانسیل در ۹.۵ ثانیه رقم می خورد و حداکثر سرعت ۱۸۷ کیلومتر بر ساعت را می توان با این خودرو تجربه کرد.

سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و همین باعث می شود سواری نرمی را در این خودروی ژاپنی داشته باشیم و مصرف سوخت ترکیبی در CR-V حدود ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای یک خودروی نزدیک به ۱.۹ تنی، عددی بسیاری قابل قبولی است.

کابین و امکانات

از آنجا که با یک خودرویی طرف هستیم که در سامانه جانبازان عرضه می شود، پس خبری از محدودیت های حداقلی ارزی نیست و در کابین این خودرو طراحی، متریال و امکانات بسیار خوبی دیده می شود. جالب است بدانید در این خودرو ۱۱ کیسه هوا داریم که شامل کیسه هوای راننده، سرنشین، جانبی های جلو، جانبی های عقب، پرده ای، زانویی راننده و سرنشین و کیسه هوای بین راننده و سرنشین می شود.

از جمله دیگر امکانات این خودرو می توان به سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، هشدار برخورد از جلو، سیستم رانندگی بین خطوط، تابلوخوان، سنسور نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، سیستم تشخیص خواب آلودگی راننده، تنظیم حالت رانندگی، اتوهلد، صفحه نمایش مالتی مدیا، سیستم صوتی BOSE، نورپردازی داخلی، روکش چرم صندلی ها و فرمان، سقف پانورامیک، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، گرم کن صندلی های عقب، سیستم تهویه اتوماتیک و… اشاره کرد و همه این ها نشان می دهد با یکی از فول آپشن ترین وارداتی ها طرف هستیم.

باید دید عرضه هوندا CR-V سامانه جانبازان چگونه رقم می خورد و در نهایت چه تعداد سفارش برای این خودرو ثبت می شود. اما باید حضور دوباره این مدل در ایران را به فال نیک گرفت و منتظر ماند دید تاثیر ورود این خودرو به بازار چه خواهد بود.

منبع: آخرین خودرو

 

خودرو
شناسه : 413996
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا