فردا ۵۲۰۰ مسکن مهر پردیس افتتاح می شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران از افتتاح ۵۲۰۰ واحد مسکن مهر پردیس طی فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سعید غفوری در نشست خبری با یادآوری برنامه‌ریزی برای افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر اظهار کرد: از این تعداد ۳۴۴ واحد در شهر ایوانکی بود که انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲۶۰۰ واحد نیز در شهر مهستان و ۷۰۰۰ واحد نیز مربوط به شهر پردیس است. ادامه داد: همزمان با این پروژه‌ها ۱۵ پروژه روبنایی به ارزش حدود ۶۰۰ میلیارد تومان نیز در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: البته با گزارش‌های میدانی متوجه شدیم که حدود ۱۷۷۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس کامل نبود و بعضاً انشعاب گاز نداشتند. همچنین یک سری از پروژه‌ها آسفالت نشده بود به همین دلیل این تعداد را از برنامه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر پردیس خارج کردیم. هم اکنون ۵۲۳۰ واحد آماده افتتاح شده است.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به اینکه ا با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر به همراه ۱۵ پروژه روبنایی به بهره‌برداری می‌رسد. اضافه کرد: اوایل سال آینده ۸۰۰ واحد نهضت ملی شهر جدید سهند که با کیفیت بسیار عالی اجرا شده افتتاح خواهد شد. همچنین در شهر جدید پرند نیز ۱۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح خواهد شد.

تامین زمین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

غفوری با بیان اینکه از منابع داخلی شرکت تامین بخشی از آورده مردم را متقبل شده‌ایم. اضافه کرد: بر اساس مصوبه مجمع شرکت عمران شهرهای جدید از محل پول‌های رسوب شده سایزهای پرمصرف میلگرد را خریداری خواهیم کرد.

وی با اشاره به افتتاح اولین پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن کشور در شهر جدید امیرکبیر، گفت: در بازه زمانی ۲۵ فروردین تا ۳ خرداد ۱۴۰۳ حدود ۷ افتتاح مسکن مهر در کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی به بحث مسکن مردم یادآور شد: «مسکن مردم» را به صورت مجدانه پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به سهم ۶۰۰ هزار واحدی شهرهای جدید در نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: از این تعداد ۲۱۰ هزار واحد به شهرک سازی اختصاص یافت که متولی آن سازمان ملی زمین و مسکن است. بنابراین سهم ما در نهضت ملی مسکن ۳۹۰ هزار واحد است که تاکنون برای ۳۳۰ هزار واحد تامین زمین انجام شده است.

غفوری تاکید کرد: طی دو ماه اخیر تامین زمین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ۶۰ درصد افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

مسکن
شناسه : 414012
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا