افزایش قیمت انواع کوییک در بازار+جدول

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو کوییک در تاریخ چهارشنبه ۲۳ اسفند.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، بر اساس جدیدترین قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد، قیمت صفر کوییک R پلاس اتوماتیک از اواخر بهمن تا به امروز ۲۰ میلیون تومان گران شده است. حالا ۵۱۵ میلیون تومان است. همچنین قیمت کوییک اتوماتیک پلاس صفر نیز با افزایش ۲۵ میلیونی در مدت گفته شده ۵۱۵ میلیون تومان شده است.

قیمت صفر کوییک آر ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان بالا رفته است. حالا ۳۹۵ میلیون تومان است. قیمت کوییک ساده صفر سال ۱۴۰۰ نیز ۳۶۵ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت کوییک در بازار آزاد

قیمت کوییک صفر کارخانه

بر اساس لیست قیمت محصولات سایپا در اسفند، قیمت کارخانه کوییک اس به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است. قیمت کوییک اتوماتیک در کارخانه برای مدل پلاس نیز ۳۲۷ میلیون تومان شده است.

کوییک در نمای جلو تفاوت بزرگی نسبت به ساینا ندارد و تنها تغییراتی در سپر جلو در جهت اسپرت نشان دادن چهره خودرو اعمال شده‌است. اضافه شدن دو روف لاین (باربند پایه کوتاه) و بچه گلگیرهای پهن، افزایش ارتفاع و قدرت فنرها در جهت کراس اور کردن این خودرو و در نمای عقب نیز شاهد استفاده از یک سپر اسپرت و چراغ‌هایی متفاوت با محصولات دیگر سایپا و شبیه به ب‌ام‌و ایکس۱ هستیم. در مجموع یک کراس اور اسپرت را تشکیل داده‌است. در بخش ابعاد خارجی این خودرو از هم رده‌های این سبک مثل پژو ۲۰۶ و تیبا۲ مقداری بزرگتر است به‌طوری‌که طول آن معادل ۴۰۰۵ میلی‌متر، عرض آن ۱۶۷۸ میلی‌متر و ارتفاع آن هم ۱۵۳۲ میلی‌متر است.

منبع: اقتصادانلاین

 

 

خودرو
شناسه : 414042
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا