خبر خوش برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، از امکان ادامه تولید محصول پژو پارس در بهار سال آینده خبر داد.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، براساس اطلاعات رسیده به ایران‌خودرو، امکان تولید خودرو پژو پارس در بهار سال آینده فراهم شده و بر همین اساس، به زودی متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه براساس اولویت‌های اعلامی این سامانه فراخوان شده و ثبت نام از آنان انجام خواهد شد.

بر همین مبنا، با مساعدت به عمل آمده، ایران خودرو قطعات لازم برای تولید این محصول را سفارش‌گذاری کرده و نسبت به ادامه تولید با تمام ظرفیت ممکن خطوط اقدام خواهد کرد.

تولید پژو پارس تا رسیدن به نتایج آزمون استاندارد ادامه دارد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نهم اسفند ماه اعلام کرد که با گرفتن تعهدات، اصلاح و بهبود ارتقا خودروهایی که عیوب فنی در ایمنی و کیفیت دارند از جمله پژو پارس تا رسیدن نتایج مرکز آزمون بین‌المللی استاندارد ادامه دارد.

مهدی اسلام پناه در مصاحبه تلویزیونی گفته بود که تا زمان رسیدن نتایج در جهت رفع دغدغه ثبت نام کنندگان، تولید کننده خودرو در چند شیفت می تواند به تولید بپردازد تا دغدغه مصرف کنندگان را رفع کند.

طبق گفته وی، نتایج آزمون بین المللی بعد از اینکه اخذ شود شورای عالی استاندارد با در نظر گرفتن حقوق مصرف کننده و استاندارد و ایمنی تلاش می کند تا بتواند رفتار کیفی تولید را ارتقا دهد.

همچنین مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در نهم اسفندماه اعلام کرد که مشکل پژو پارس دستور رئیس جمهور و با پیگیری سازمان تعزیرات حکومتی حل شد.

شهرام محسنی در این باره گفته است که روز چهارشنبه نهم اسفند جلسه‌ای با شرکت‌های خودروساز برگزار شد و این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل مربوط به خودرو پژو پارس است، گفته بود که این موضوع بارها و بارها در جلسات مکرر تکرار و بررسی شده است و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از طریق رئیس دفتر رئیس جمهور پیگیر حل این مشکل بوده است همچنین هفته گذشته معاون اول رییس جمهور نیز جلسه‌ای با شرکت‌های خودروساز و سازمان ملی استاندارد برگزار کرد.

محسنی اضافه کرد که روز چهارشنبه نهم اسفند نیز این پیگیری‌ها به جلسه هیات دولت رسید و رئیس جمهور شخصاً پیگیر حل این مشکل شد.

ایرنا

خودرو
شناسه : 414198
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا