تمام محورهای شمالی ترافیک سنگین دارند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر در تمامی محورهای شمالی کشور ترافیک سنگین و نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت. ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال). حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه را شاهد هستیم.

به گفته وی ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های سیاه بیشه. مجلار و میانک و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های میانک ، انارک و ولی آباد گزارش شده است.

او می گوید: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گالری امامزاده هاشم ، لاسم و آب اسک و تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران _ کرج گزارش شده است گفت: در سایر محورهای تردد روان برقرار است.

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل وکردستان گزارش شده بنابراین مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده های کشور از آخرین وضعیت جوی محورها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 415942
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. دلیل زلزله‌هایی بسیار زیاد ایران به خصوص از تحویل سال تا الان به دلیل گرمی بیش از حد گوشته‌ی ایرانه. طبیعی هم هست که چنین باشه. در دوران داریوش بزرگ هم زلزله ها بسیار بود. ایشان دستور دادند تا از چاه های هنگام آب خلیج را به سیستم طبیعی قنات‌ها برسانند. سفره های آبی اینگونه تغذیه شدند، دما کاهش پیدا کرده بود و زلزله‌ها بسیار کم و ضعیف شده بودن. امیدوارم این سیستم طبیعی دوباره شکل بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا