تحویل ماهانه مسکن ملی در سال ۱۴۰۳

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم طی امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ در طرح نهضت ملی در سراسر کشور داشته باشیم.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحدهای طرح “نهضت ملی مسکن” در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح “نهضت ملی مسکن”  از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

مسکن
شناسه : 416047
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. سلام بنده ساکن پاکدشت و یکی از ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن پاکدشت پروژه کبود گنبد هستم که بعد از حدود دو سال و برداشت صد و چهار میلیون تومانی از حسابم و پیامک مجدد بابت واریز چهل میلیون تومان دیگر پروژه هیچ پیشرفتی نداشته و حتی گودبرداری کامل هم نشده چهارتا چاله کندن ب اسم گود برداری و چند ماهه همینجوری ولش کردن هیچ کس هم جوابگو نیست به اداره راه و شهر سازی پاکدشت هم که مراجعه میکنیم یا جواب سر بالا میدن یا میگن برید سه سال دیگه پروژه کامل میشه.
    امشب که تاریخ ده دوازده چهارصد و دو هستش میبینم خبری منتشر شده مبنی بر اینکه رئیس کل راه و شهرسازی تهران گفته که هیچ پولی از حساب متقاضیان برداشت نشده به غیر از بیست و شش میلیون تومان…. پس در این صورت ما متقاضیان یا توهم زدیم یا داریم دروغ میگیم اما ایشون با خودش فکر نمیکنه ک ما سند و مدرک داریم بابت این واریزی ها و پول‌هایی ک از حسابمون برداشت شده؟
    من با سند و مدرک تک به تک حرفامو ثابت میکنم شماهم بیا ثابت کن که فقط بیست و شش میلیون برداشت شده….
    مگر قرار بر این نبود با هر پیشرفت در پروژه از متقاضیان درخواست آورده بشه
    پس این در خواستهایی که میاد بابت چی هستش وقتی هیچ پیشرفتی درکار نیست؟
    والله ملت گرفتارند و چهار تا کارگر بخت برگشته اومدن از سر ناچاری در این طرح ثبت نام کردند با هزار امید و آرزو که بلاخره صاحب خونه میشن که اینم انگار امید و آرزوی واحیی بیش نیست..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا