اعلام محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات عید فطر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات عید فطر در محور‌های مواصلاتی کشور خبر داد.

وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۲۱ فروردین الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۲۵ فروردین از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.  وی به اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب پرداخت. او گفت: محدودیت قطعی تردد در روز چهارشنبه تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل است:

– از ساعت ۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب) – از ساعت ۱۰۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌گردد.
– از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

وی به پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک پرداخت و افزود: روز‌های سه شنبه و پنجشنبه تاریخ ۲۱ و ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌گردد: – از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) – از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

– از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

تردد در جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال خبر داد و گفت: محدودیت قطعی تردد در روز جمعه تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

– از ساعت ۸۳۰ از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

– از ساعت ۹۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌گردد.

– ساعت ۱۱۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)

– در ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده. ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

پیش بینی محدودیت تردد

وی با بیان پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت:روز شنبه تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

– از ساعت ۱۰ از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

– از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌گردد.

– ساعت ۱۳ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)

– از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

سرهنگ شیرانی افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده. ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محور هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا اعلام کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است. وی تصریح کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ الی روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ شیرانی اعلام کرد: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی. از ساعت ۷ الی ۲۴ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ و ۲۱، ۲۲، ۲۳ در محور فوق ممنوع است. همچنین در محور آستارا-اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی. از ساعت ۷ الی ۲۴ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ و ۲۱، ۲۲، ۲۳ در محور فوق ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 417625
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا