مسکن ملی افزایش قیمت ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از افتتاح ۴۵۶۰ واحد نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور در رباط‌کریم خبر داد و گفت: قیمت‌ها بر اساس مصوبات قبلی خواهد بود و تاکنون هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، میر محمد غراوی در حاشیه جلسه شورای مسکن استان تهران از افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند به عنوان منطقه پایلوت خبر داد. و بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح شهر جدید پرند در روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید. و مجموعاً ۴ هزار و ۵۶۰ واحد مسکن ملی در پرند و سطح شهرستان رباط‌کریم افتتاح می‌شود.

وی در تشریح جزئیات افتتاح‌های ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور افزود. به تفکیک ۲ هزار و ۷۶۰ واحد مسکن ملی در پرند و یک‌هزار و ۸۰۰ واحد نیز در نقاط مختلف شهرستان رباط‌کریم افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود. تا پایان نیمه نخست سال جاری به صورت ماهیانه سایر پروژه‌های مسکن استان افتتاح شده و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

غراوی در پایان در خصوص قیمت نهایی مسکن‌های مورد تفویض به متقاضیان گفت: قیمت‌ها بر اساس مصوبات قبلی خواهد بود و تاکنون هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

منبع: تسنیم

مسکن
شناسه : 417695
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا