مجموع سود واریزی در سال گذشته از طریق سامانه سجام چقدر بود؟

بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد تومان سود جاری، سنواتی و حق تقدم در سال ۱۴۰۲ از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» به حساب سهامداران واریز شده است.

به گزارش سرویس بورس جهان صنعت نیوز، اطلاعات منتشر شده از سوی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که در سال گذشته ۱۱۵ هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان سود جاری، مطالبات سنواتی و حق تقدم برای سهامداران از طریق سامانه سجام واریز شده است.

بر اساس این گزاش، در سال گذشته تعداد ۶۰۲ ناشر، مبلغ ۱۰۹ هزار و ۳۹ میلیارد و ۵۲۴ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان سود جاری متعلق به ۵۵ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۳۵۵ سهامدار و تعداد ۲۵۳ ناشر، مبلغ ۶ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۸۸۹ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان سود سنواتی و حق‌تقدم متعلق به ۱۷ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۵۵ سهامدار را به حساب سجامی سهامداران واریز کرده‌اند.

ایرنا

بورس
شناسه : 417857
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. بازار مسکن‌ با وجود مشاوران املاک هر روز بدتر از دیروز می شودسابق مشاوران املاک را افراد میان سال بازنشسته که نسبت به محله های مسکونی شناخت داشتند وکمتر اطلاعات اشتباه به مراجعین اداره می کردن ولی الان جوانانی که نه تجربه کافی دارن نه شناخت نسبت به محله ها دارند مثلا از خانی آباد ، دولت آباد ، یاچی آباد ، ….بلند می شوند می روند بالای شهر پاسداران ، نیاوران ، جردن ،…ویامحله های دیگر ودنبال راحت طلبی دروغگوی وانواع حقه بازی برای د یافت پول مفت به عنوان کمسیون چرا که راحت ترین شغل است وسرمایه اش یک میز و یک رایانه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا