هزینه سفر به مالزی تقریبا چقدر می شود؟

هزینه سفر به مالزی تقریبا چقدر می شود؟

مالزی کشوری واقع در جنوب شرقی آسیا است و با نام رسمی فدراسیون مالزی شناخته می شود. در گذشته کشور مالزی بخشی از سنگاپور بود؛ اما در سال ۱۹۶۵ به یک کشور مستقل تبدیل شد. بعد از رسمی شدن استقلال مالزی، کوالالامپور به عنوان پایتخت این کشور انتخاب شد. هزینه سفر به مالزی به متغیرهایی مانند فصل سفر، روزهای اقامت در مالزی، شرکت ارائه دهنده تور گردشگری و سبک زندگی مسافر بستگی دارد.

اخذ ویزا برای سفر به کشور مالزی

ایرانیان برای سفر به کشور مالزی نیاز به اخذ ویزا دارند و باید مبلغی را برای دریافت ویزا در نظر بگیرند. برای اخذ ویزا شما باید حداقل ۲ ماه پیش از سفر، درخواست ویزای توریستی را به سفارت ارائه دهید. برای درخواست باید پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار در اختیار داشته باشید.

با پاسپورت توریستی می توانید برای حداکثر ۱۴ روز در خاک کشور مالزی بمانید و به گشت و گذار بپردازید. البته افرادی که با نیت جست و جوی کار یا سرمایه گذاری به مالزی سفر می کنند، باید علت سفر خود را به اطلاع سفارت برسانند و درخواست اخذ ویزای مربوط به سفر را داشته باشند. هزینه دریافت ویزای توریستی مالزی برای هر نفر ۱۲۵ دلار آمریکا است.

هزینه بلیط و تور را در نظر بگیرید

برای تجربه سفری لذت بخش باید از جدیدترین قیمت تور مالزی آگاهی داشته باشید و مناسب ترین تور را انتخاب کنید. مزیت خرید تور مالزی، بهره مندی از راهنمای تور حرفه ای است که شما را در طول سفر همراهی می کند. مؤسسه های گردشگری بهترین اقامتگاه ها و هتل های مالزی را می شناسند و محلی را برای اقامت انتخاب می کنند که کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب داشته باشد.

هزینه اقامت بر اساس محل انتخاب شما تعیین می شود. سوئیت ها و هتل های پنج ستاره هزینه اقامت بالاتری دریافت می کنند. در حالی که برخی از هتل های سه یا چهار ستاره همان خدمات را با قیمتی پایین تر ارائه می دهند.

قیمت بلیط هواپیما نیز متناسب با شرکت هواپیمایی تعیین می شود. فصل سفر می تواند روی قیمت بلیط و اقامت اثر بگذارد. در فصل هایی که مسافران بیشتری به مالزی سفر می کنند، قیمت ها بالاتر خواهد بود. اگر از خدمات تور مالزی مؤسسات با سابقه استفاده کنید، بهترین زمان برای سفر را به شما پیشنهاد می دهند.

هزینه بلیط رفت و برگشت مالزی از ۱۰ میلیون تومان شروع می شود و تا ۵۰ میلیون تومان بالا می رود. قیمت هر شب اقامت در مالزی از ۲۰۰ دلار آمریکا برای اتاق های کوچک در محله های معمولی شروع می شود و تا ۶۰۰ دلار آمریکا بالا می رود.

بازدید از مکان های گردشگری مالزی

بازدید از مکان های گردشگری مالزی

برای بازدید از اماکن فرهنگی، گردشگری و تاریخی مالزی باید بلیط تهیه کنید. قیمت بلیط در مالزی از ۳ دلار آمریکا برای غارهای باتو آغاز می شود و تا ۶۵ دلار آمریکا برای غواصی در آب های مالزی بالا می رود. تعیین هزینه گردش و تفریح در مالزی، به سلیقه شخصی شما و تعداد مکان هایی که قصد بازدید از آن ها را دارید، بستگی دارد.

هزینه خورد و خوراک در مالزی

سبک زندگی می تواند تعیین کننده هزینه های خوراک در مالزی باشد. اگر تمایل داشته باشید که هر وعده غذایی را رستوران صرف کنید، باید حداقل ۱۰ الی ۲۰ دلار آمریکا برای هر وعده غذایی بپردازید. برای خوردن هر وعده غذای خیابانی مالزی، ۳ الی ۵ دلار را در نظر داشته باشید. برای آشپزی در مالزی هزینه های شما بالاتر می روند. جدول زیر قیمت تقریبی مرسوم ترین اقلام خوراکی را به شما نشان می دهد.

شیر

۲۰ دلار آمریکا به ازای هر یک لیتر

شانه های ۱۵ تایی تخم مرغ

۱۵.۵ دلار

مرغ

۶ دلار به ازای هر کیلو گرم

گوشت قرمز

۱۰ دلار به ازای هر کیلو گرم

نان

۵ دلار برای هر یک عدد

سیب زمینی

۱۸ دلار به ازای هر کیلو گرم

برنج

۱۳ دلار به ازای هر کیلو گرم

گوجه

۱۷ دلار به ازای هر کیلو گرم

پیاز

۷ دلار به ازای هر کیلو گرم

پنیر

۱۳ دلار به ازای هر کیلو گرم

آب معدنی کوچک

کمتر از ۰.۵ دلار

قهوه

۲ دلار برای هر فنجان

خدمات تور آیشم برای سفر به کشور مالزی

خدمات تور آیشم برای سفر به کشور مالزی

مؤسسه گردشگری آیشم انواع تور مالزی را با قیمت های مقرون به صرفه آماده کرده است. برای اطلاع از قیمت تور کوالالامپور ۱۴۰۳ باید به سایت آیشم مراجعه کنید تا از جدیدترین قیمت ها با خبر شوید. برای کاهش هزینه های سفر و بازدید از امان دیدنی بیشتر، از تورهای ترکیبی آیشم استفاده کنید.

تور ارزان قیمت مالزی سنگاپور این امکان را فراهم می کند که در یک سفر، دو کشور را برای بازدید انتخاب کنید و خاطرات بیشتری از سفر خود بسازید. تورهای ترکیبی قیمت کمتری نسبت به تورهای مجزا دارند و باعث کاهش هزینه های نهایی سفر می شوند.

کلام پایانی

هزینه سفر مالزی به دو بخش هزینه های قبل از سفر و هزینه های بعد از سفر تقسیم می شود. پیش از سفر باید برای اخذ ویزا قدام کنید، بلیط تهیه کنید و هزینه رزرو محل اقامت را بپردازید. اگر با تور به مالزی سفر می کنید، هزینه ای مربوط به خدمات تور و راهنمایی در طول سفر نیز به هزینه های شما اضافه می شوند. افرادی که قصد خرید سوغاتی را دارند، باید مبلغی را برای خرید کالاها و محصولات خاص مالزی در نظر بگیرند.

 

*** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی
شناسه : 417890
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا