مدارس در جنوب کرمان تعطیل شد

باتوجه به اعلام ستاد بحران شهرستان های جنوبی کرمان، مدارس شهرستان های عنبرآباد، فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل. کلاس درس برخی مدارس شهرستان های جنوب کرمان برای فردا(سه‌شنبه) و بعضی دیگر نیز طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند. و آموزش ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

باتوجه به اعلام ستاد بحران شهرستان های جنوبی کرمان، مدارس شهرستان های عنبرآباد. فاریاب، کهنوج، رودبار جنوب و جازموریان فردا سه‌شنبه از سوی فرمانداران تعطیل اعلام شدند. که در صورت نیاز این تعطیلی تمدید می‌شود.

همچنین شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه‌گنج به دلیل اینکه پیش بینی بارندگی بیشتری در آنها شده در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.

علت تعطیلی مدارس علاوه بر پیشگیری از آسیب دانش آموزان، استفاده احتمالی از مدارس برای اسکان شهروندان اعلام شده است.

اداره کل هواشناسی کرمان با صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی از احتمال بارش باران های سیل آسا و وقوع سیل در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان کرمان خبر داده بود.

بنا بر این اطلاعیه با توجه به تقویت و گسترش سامانه بارشی از بامداد روز سه‌شنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه بر میزان و شدت بارش‌ها در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان افزوده خواهد شد و احتمال سیل و آبگرفتگی وجود دارد.

استاندار کرمان شامگاه یکشنبه، جلسه شورای اداری استان را به همین منظور تشکیل داد و بر تمهید همه اقدامات از لایروبی مسیل ها و آبنماها، تخلیه احتمالی ساکنان و عشایر و دیگر اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

از شهروندان خواسته شده طی اواخر هفته جاری در جنوب کرمان از هرگونه سفر غیرضرور بپرهیزند.

منبع: ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 419229
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا