آیت الله سید اصغر ناظم زاده قمی مطرح کرد؛

حمله گسترده موشکی ایران به اسرائیل، امری مشروع بود

سخنان آیت الله سید اصغر ناظم زاده قمی در جمع علما و فضلا در پایان درس نهج البلاغه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

حمله گسترده موشکی ایران به اسرائیل، امری مشروع و مسئله مهمی بود که قدرت بازدارندگی ایران را نشان داد. همین که موشک ها و پهبادها، دفاع ‌هوایی قدرت‌های نظامی دنیا را شکست و به پایتخت اسرائیل رسید، باعث مباهات است، حال این که چند موشک به زمین رسیده و اثر خودش را گذاشته و آن چه مد نظر بوده به دست آمده یا نه، مسئله دیگری است.

امید است نتیجه این حمله در نهایت به نفع اسلام و کشور و مردم باشد و تهدیدهای اسرائیلِ ماجراجو جدی نباشد و باعث نشود تاسیسات نظامی و دفاعی ما لطمه ببیند و هزینه‌های زیاد مادی و معنوی بر مردم و کشور، تحمیل شود. ماندگاری و تاثیر این حمله در گرو تدبیر و درایت و دوری از احساسات و دور کردن کشور از افتادن در ورطه جنگ است.

این نکته قابل ذکر است: از مسئولین محترم کشور انتظار می رود سعه صدر بیشتری داشته باشند و همانطور که در همه دنیا معمول است، بگذارند اگر کسی انتقاد یا پیشنهادی راجع به آثار و نتایج حمله موشکی اخیر دارد بیان کند و با بازداشت و احضار و تهدید مانع اظهار نظر نخبگان و فرهیختگان و رسانه ها نشوند، که اگر چنین باشد و جلوی آزادی بیان گرفته شود، مطمئناً به ضرر خود نظام خواهد بود.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سیاسی
شناسه : 419670
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا