سطل زباله پلاستیکی

انواع سطل زباله گودبین ، سطلهای زباله اداری پلاستیکی ، سطل زباله پدالدار و بادبزنی پلاستیکی ، سطل زباله تفکیک زباله ، سطل زباله پلاستیکی حسی اتوماتیک پلاستیکی

فروش انواع سطل زباله پلاستیکی

طرح های مدرن سطل زباله پلاستیکی در فروشگاه آستیاگ موجود میباشد . انواع سطل زباله گودبین ، سطلهای زباله اداری پلاستیکی ، سطل زباله پدالدار و بادبزنی پلاستیکی ، سطل زباله تفکیک زباله ، سطل زباله پلاستیکی حسی اتوماتیک ، سطل زباله پارکی و…. انواع و اقسام طرح های روز سطل آشغال پلاستیکی از ۱۲ لیتری تا ۱۱۰۰ لیتری شهری در مجموعه آستیاگ ارائه میشود . برای مشاوره و ثبت سفارش به وبسایت آستیاگ مراجعه نمایید و یا همراه ما باشید با ادامه مطلب

در سال های اخیر با افزایش تولید زباله های شهری استفاده از سطل زباله با ظرفیت بالا تبدیل به امری ضروری شده است, سطل زباله ها با توجه به مکان مورد استفاده در از متریال و در ابعاد مختلف ساخته می شوند , یکی از پر استفاده ترین این تجهیزات سطل زباله پلاستیکی است , این نوع بهترین سطل زباله برای مکان های مختلف به خصوص مکان های مرطوب است و به شما این اجازه را می دهد که زباله های خشک و تر را در آن قرار دهید .

خرید سطل زباله پلاستیکی سبلان

  • آشنایی با سطل زباله پلاستیکی و کاربرد آن

  • معرفی مدل های مختلف سطل زباله های پلاستیکی

  • مزایا و معایب استفاده از سطل زباله های پلاستیکی

آشنایی با سطل زباله پلاستیکی و کاربرد آن

سطل زباله پلاستیکی یکی از پر استفاده تیرن سطل های زباله بوده که معمولا در ساخت آن پلی اتیلن سنگین و در منازل , ادارات , کارخانجات , فروشگاه ها و سوپر مارکت ها , کلینیک ها , درمانگاه ها و بیمارستان ها , آرایشگاه ها , مراکز بهداشتی و تفریحی ؛ کافی شاپ ها و …. کاربرد داشته و در مدل ها و ابعاد مختلف طراحی می شوند .

معرفی مدل های مختلف سطل زباله های پلاستیکی

سطل زباله پدالی پلاستیکی :

یکی از محبوب ترین سطل زباله پلاستیکی , سطل پدالی است از این سطل بیشتر در مکان های بهداشتی بیشتر استفاده می شود زیرا این سطل های پدالی دارای درب هستند و برای باز و بسته کردن آنها نیازی به استفاده از دست نیست از سطل های پدالی خانگی در سرویس بهداشتی , حمام و آشپزخانه استفاده می شود همچنین از مصارف غیر خانگی آنها نیز می توان به درمانگاه و بیمارستان ها اشاره کرد , وجود درب و پدال در این سطل موجب شده که زباله های درون سطل دیده نشوند و بوی نامطبوع ان در محل پخش نشود.

فروشگاه مرکزی سطل زباله پلاستیکی شهری

سطل زباله های کابینتی پلاستیکی :

سطل زباله کابینتی پلاستیکی درون کابینت آشپزخانه قرار میگیرد و به گونه ای طراحی شده است که با باز کردن درب کابینت سطل به سمت بیرون حرکت می کند و دسترسی به آن آسان است , این طراحی خلاقانه باعث شده که داخل کابینت تمیز و از طرفی منظم و مرتب باقی بماند , این سطل ها کمترین فضا را اشغال کرده و بیشترین راندمان را دارند و با توجه به نیاز مشتری در انواع تک مخزنه , دو مخزنه و سه مخزنه ساخته می شوند .

سطل زباله پاندولی پلاستیکی :

سطل زباله پاندولی پلاستیکی از پلی اتیلن مرغوب ساخته شده که جزء مقاوم ترین نوع پلاستیک است و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد مخزن این نوع به صورت پاندولی طراحی شده است یعنی بدنه ان مانند آونگ ساعت دیواری به چپ و راست حرکت می کند و دارای پایه های فلزی است, از این سطل می توان در فضا باز پارک ها و بوستان ها , مراکز اداری , درمانی و بهداشتی , مراکز آموزشی و تفریحی و.. استفاده کرد این محصول دارای کد رنگی است و در مرتب سازی مواد بازیافتی مؤثر است .

سطل زباله بادبزنی

سطل زباله بادبزنی :

در استفاده از سطل زباله بادبزنی پلاستیکی نیازی به تماس دست به درب سطل نیست , جنس بدنه این نوع از پلاستیک مقاوم و اندازه دهانه آن به گونه ای است که متناسب برای انداختن انواع آشغال می باشد از دیگر ویژگی های این سطل می توان به عدم نشت بو , مقاوم در برابر نور خورشید و بازگشت خودکار درب اشاره کرد .

سطل زباله چرخ دار پلاستیکی :

سطل زباله چرخ دار پلاستیکی دو چرخ متحرک دارد و در ابعاد ۱۰۰ , ۱۲۰ , ۲۴۰ و ۳۶۰ لیتری ساخته شده و در مجتمع های مسکونی و مراکز صنعتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد , با استفاده از این محصول به دلیل چرخ دار بودن آن جمع آوری و انتقال زباله به خارج از محیط شهری و محیط زندگی با بیشترین سرعت و بهترین حالت صورت میگیرد .

مرکز فروش سطل زباله ۱۰۰ لیتری پلاستیکی گودبین

مزایای و معایب استفاده از سطل زباله های پلاستیکی

  • مقرون به صرفه بودن

  • سبکی

  • مدل های مختلف

  • سهولت در استفاده

  • پر کاربرد بودن در شرایط گوناگون

  • مقاومت بالا در شرایط اسیدی و قلیایی

  • مقاوم در برابر آب و دیگر مواد شیمیایی

در رابطه با معایب سطل زباله های پلاستیکی می توان گفت که سطل های پلاستیکی بوی بد را به خود جذب می کنند و برای رفع این مشکل باید دفعات شست و شو را افزایش داد همچنین این سطل ها نسبت به سطل های فلزی طول عمر عمر کمتری داشته و در برابر ضربه و فشار مقاومت سطل های فلزی را ندارند .

 

*** این محتوا توسط جهان صنعت نیوز  نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست.

خواندنی
شناسه : 419745
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا