آثار جدید علی نبوتی به زودی منتشر می‌شود

خواننده جوان و خوش صدای کشورمان علی نبوتی که سابقه انتشار آثار درخشانی نظیر " رویا، یادت بیار، عاشق نبودی " را در کارنامه هنری خود دارد، به زودی قطعات جدید خود را روانه مارکت موسیقی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی جهان صنعت نیوز ؛ علی نبوتی متولد ۱۳۷۵ در تهران، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با گذراندن دوره‌های تئوری موسیقی و آواز ایرانی زیر نظر استاد اعتباری آغاز و در سال ۱۳۹۷ اولین مجوز رسمی خود را از دفتر موسیقی ارشاد دریافت کرد. ساز تخصصی او پیانو است که نه تنها نواختن پیانو بلکه سلفژ را نیز تحت نظر سحاب علم آموخته است.

وی سال ٩٨ او با انتشار قطعه « حفظ ظاهر» در ششمین دوره از جشن سالانه موسیقی ما توانست از کاندیداهای نهایی بخش پاپ باشد که این قطعه اولین اثر وی با مجوز رسمی دفتر موسیقی ارشاد بود.

این خواننده آثار دیگری با نام‌های ” لبخند دیوونه، بغض، عشق ممنوع، بهارم کو، اسمم نیاری، دلم میخواد، حفظ ظاهر، ذهن من و … ” را منتشر کرده که آخرین اثر منتشر شده از او قطعه ” تهران ” است که نه تنها در رسانه‌های معتبر داخلی بلکه در تمامی پلتفرم‌های بین‌المللی با استقبال کم‌نظیری مواجه شده است.

علی نبوتی در حال حاضر مشغول تهیه و تولید تک آهنگی با آهنگسازی و ترانه “رستاک حلاج ” است. او تاکنون سابقه آهنگسازی را نیز در کارنامه هنری خود دارد و درحال حاضر با هنرمندان مطرح موسیقی کشور نظیر علی زندوکیلی،محمد زندوکیلی، نیمان غفاری، سحاب علم، احمد امیر خلیلی، نازنین مشرفی، حدیث دهقان ، هومن نامداری و آرش پاکزاد همکاری داشته است.

آثار جدید علی نبوتی هر کدام در مراحل مختلف تولید هستند و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اتاق فکر این خواننده به گوش مخاطب خواهد رسید.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 419763
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا