جوایز مشترکان خوش مصرف برق اعلام شد

وزیر نیرو گفت: تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق در نظر گرفته شده که شامل خودرو و لوازم خانگی کم مصرف می شود.

به گزارش سرویس نفت و پتروشیمی جهان صنعت نیوز، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین نیاز امروز کشور مسئله انرژی و سرمایه گذاری در آن برای افزایش رفاه و رفع نیاز‌های کشور است.وزیر نیرو ادامه داد: طی ۳ سال اخیر برنامه‌هایی برای رفع نیاز کشور در صنعت برق در نظر گرفته شد، لذا برنامه‌های مشخصی وجود داشت که مطابق آن برای تابستان بدون خاموشی پیش رفتیم و در همین جهت، در طول دولت سیزدهم با اقدامات خوبی که صورت گرفت ۸۵۰۰ مگاوات به ظرفیت برق کشور اضافه شد.

محرابیان افزود: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی برخوردار می‌شوند.

وزیر نیرو در تشریح سیاست‌های تشویقی امسال گفت: برای تابستان امسال ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است که از اینترنت همراه تا بیش از صد‌ها دستگاه خودرو و لوازم برقی خانگی کم مصرف برای جوایز در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان 

نفت و پتروشیمی
شناسه : 421892
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا