ثبت نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا آغاز می‌شود

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اعلام کرد: مشمولینی که قبل از ورود به خدمت سربازی مهارتی را کسب و گواهی دریافت کرده‌اند می‌توانند برای استفاده از مشوق‌های مهارت‌آموزی در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سامانه مربوط به این موضوع آماده است. از ۱۵ اردیبهشت‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واحد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.

سردار محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: برای مشمولینی که قبل از ورود به خدمت سربازی با استفاده از وقت خود مهارتی را کسب و گواهی دریافت کردند مشوق‌هایی را برای این افراد پیش بینی کردیم.

وی بیان کرد: ۹ مشوق برای سربازان ماهر پیش‌بینی شده است. این مشوق‌ها شامل کسری خدمت یک‌ماهه، مرخصی تشویقی، انتخاب محل خدمت و دیگر موارد برای این موضوع است.

دسته بندی سربازان

سردار زاده کمند افزود: این مشمولین به چهار دسته تقسیم می‌شوند. نظیر افرادی که مهارت تخصصی ۸۰ ساعت بالا را کسب می‌کنند. گروه بعدی افرادی که فارغ التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستند. دسته بعدی فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی هستند. گروه آخر سایر فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور هستند که یک بسته مهارت آموزی تخصصی برای آن‌ها تعریف شده است.

وی گفت: مشمولین با طی کردن بسته‌های مهارتی مشخص شده به تناسب امتیازی که کسب می‌کنند می‌توانند از مشوق‌ها بهره‌مند شوند.

سردار زاده کمند گفت: سامانه مربوط به این موضوع آماده است. از ۱۵ اردیبهشت‌ماه افرادی که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند و واجد شرایط هستند می‌توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: پس از بررسی‌های لازم چنانچه گواهی از سوی سازمان صادر شده تایید شد به تناسب امتیاز کسب شده از مشوق‌ها بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 422817
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا