قیمت اطلس سایپا در بازار چند؟

با ادامه روند تحویل محصول جدید سایپا، قیمت اطلس G در بازار تثبیت شده است. تازه وارد سایپا به مراتب از کوییک گران تر است.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، اطلس نام جدیدترین محصول سایپا است که فیس لیفت کوییک به حساب می آید. محصولی که بر اساس پلتفرم X200 توسعه پیدا کرده است و اگرچه ظاهری نسبتا متفاوت با کوییک دارد اما اساس فنی آن با کوییک برابر است. می شد به جای نام اطلس از واژه کوییک فیس لیفت استفاده کرد اما رویه مدیریت دولتی باعث شد تا این خودرو به عنوان یک محصول کاملا جدید و با نام اطلس معرفی شود. سبک طراحی سایپا اطلس به خصوص در جلو شبیه به چیزی است که در شاهین و نمونه اولیه آریا دیده بودیم و در عقب هم تغییراتی گسترده در این خودرو داشته ایم. همین تغییرات و به روزرسانی های ظاهری باعث شده تا بازار روی خوشی به این محصول نشان دهد و قیمت اطلس G در بازار اصلا با نمونه های دنده ای کوییک قابل قیاس نباشد. در جدول زیر می توانید قیمت اطلس را در کارخانه و بازار مشاهده کنید.

قیمت اطلس G در بازار

قیمت بازار (۱۴۰۳/۰۲/۱۷) ۵۸۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۳/۰۲/۱۷) ۴۰۶,۶۱۵,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی اطلس‌G

اطلس قرار است در چهار تیپ به عرضه برسد اما فعلا تیپ G آن به بازار آمده است. اطلس تیپ G در واقع نمونه فول آپشن از نسخه دنده ای به حساب می آید و امکانات آن نسبت به کوییک کامل تر است. اما از لحاظ فنی تفاوتی بین اطلس و کوییک GX دیده نمی شود. پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی در این خودرو که با نام M15-GSI شناخته می شود توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

کابین و امکانات

در اطلستیپ G سایپا امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سانروف برقی، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، تهویه الکتریکی دستی، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، سنسور پایش باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر تعویض دنده، صندلی های عقب تاشو و… وجود دارد.

آخرین خودرو

 

خودرو
شناسه : 423626
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا