نرخ خدمات آتش نشانی ۳۵ درصد افزایش یافت

اعضای شورای شهر تهران لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران را بررسی و تصویب کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران را روی میز بررسی قرار دادند. مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر در تشریح جزئیات این لایحه بیان کرد: در این لایحه به نوعی افزایش قیمت‌های سنواتی را پیشنهاد دادند که شامل سه موضوع است. وی گفت: افزایش بها در مورد خدمات کارشناسی فنی و آموزشی درصدی افزایش بها داشته. اما نکته قابل بحث این است که در این بخش سازمان آتش نشانی به دعوت نهادهای مختلف آموزش می‌دهد. ممکن است در صحنه‌های فیلمبرداری فیلم خواستار استقرار آتش نشانی باشند. در این حوزه افزایش ۲۵ درصد درخواست کردند. اما شورای شهر با بررسی به این نتیجه رسید که چون این خدمات الزامی نیست، این افزایش ۳۵ درصد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین در حوزه تعیین بهای خدمات کارشناسی و فنی، سامانه هوشمند اطفای حریق و مانیتورینگ که یک ماهی است سیستم مانیتورینگ دوباره فعال شده. که با افزایش ۳۵ درصد در کمیسیون موافقت کردیم. همچنین خدمات فنی، ایمنی و آتش نشانی که مشمول ارئه خدماتی همچون بررسی علل حادثه، نرخ بهای طراحی سیستم‌های اطفای حریق، نرخ بهای کارشناسی و آموزشی و… می‌شود، به ۳۵ درصد افزایش بهای خدمات، در کمیسیون تصویب شد.

اعضای شورای شهر تهران به پیشنهاد کمیسیون خدمات شهری به افزایش بهای خدمات آتش نشانی در سه حوزه یاد شده، در سال جدید رای مثبت دادند.

 

ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 423647
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا