موتورسیکلت در صورت تردد در آزادراه توقیف می‌شود

رئیس پلیس راه پایتخت با بیان اینکه تردد موتورسیکلت در آزادراه ممنوع است، گفت: در سال ۱۴۰۲ با تلاش همکاران پلیس راه و همکاری خوب مردم، کاهش ۶ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای را در محورهای منتهی به پایتخت داشته‌ایم.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سرهنگ ابراهیم ارزانی؛ رئیس پلیس راه پایتخت اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با تلاش همکاران پلیس راه و همکاری خوب مردم، کاهش ۶ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای را داشته‌ایم.

ارزانی بیان کرد: اوج تصادفات در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ رخ داده و به بازگشت از محل کار و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بازمی‌گردد. وی تصریح کرد: ۲۶ درصد علت تصادفات عدم توجه به جلو است.

سرهنگ ارزانی درباره بکارگیری پهپاد برای رصد وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: به‌کارگیری پهپادها برنامه‌ریزی شده. لیکن هنوز به پلیس راه پایتخت اختصاص پیدا نکرده است.

وی گفت: تردد برخی خودروها از لاین اضطرار با سرعت بالا منجر به وقوع تصادفات فوتی با خودروهای متوقف در این معبر شده است. او اعلام کرد: لاین اضطرار مخصوص خودروهای امدادی، پلیس و امداد رسان است.

رئیس پلیس راه پایتخت گفت: تردد موتورسیکلت در کلیه آزادراه‌ها ممنوع است. او افزود: مأموران پلیس راه به محض مشاهده با تردد موتورها در آزادراه برخورد کرده و موتورها توقیف می شوند. موتورهای سنگین هم که اصلا اجازه تردد نداشته و به محض مشاهده توقیف می‌شوند.

تسنیم

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 423883
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا