حسین تبریزی درگذشت

«حسین تبریزی» خبرنگار باسابقه صداوسیما درگذشت.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، «حسین تبریزی» خبرنگار پیشکسوت صداوسیما و فعال حوزه شهری صبح امروز «چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» درگذشت.

«حسین تبریزی» خبرنگار پیشکسوت سازمان صداوسیما و فعال حوزه شهری، پس از طی یک دوره بیماری درگذشت.

پیشتر اعلام شده بود که مراسم تشییع پیکر این خبرنگار قدیمی، ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه «۲۰ اردیبهشت ماه»، از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار خواهد شد. بر اساس آنچه همسر این روزنامه‌نگار اعلام کرده است، با تغییر در روند برگزاری، این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در سالن تطهیر بهشت زهرا(س) برپا خواهد شد.

در پی این اتفاق، سخنگوی شهرداری تهران طی پیامی ضایعه درگذشت حسین تبریزی، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است: «خبر تلخ از دست دادن دوست و همکار خوبمان، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما، آقای حسین تبریزی همه ما را در خانواده بزرگ شهرداری تهران بهت‌زده و عزادار کرد. گزارش‌های اثرگذار آن مرحوم، غیر از آنکه در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بود، راهگشای مدیران ارشد مجموعه مدیریت شهری قرار می‌گرفت.

از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و مغفرت الهی را آرزو و ضایعه پیش‌آمده را محضر خانواده محترم و همکاران تسلیت عرض می‌کنم.»

مراسم یادبود حسین تبریزی یکشنبه «۲۳ اردیبهشت ماه»، از ساعت ۱۴ الی ۱۵ و ۳۰ دقیقه، در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 423996
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا