جزئیات گروگانگیری خشن در مجتمع تجاری پالادیوم تهران+تصاویر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از ۱۰ دقیقه بعد از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سردار عباسعلی محمدیان عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ساعت ۱۷:۱۵ روز جاری یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تهران اعلام کرد با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده زن و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند، گروگانگیر با تهدید چاقو، سوار یک دستگاه خودرو شاسی به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را نیز گروگان گرفته است.

به گفته سردار محمدیان، با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام و در کمتر از ۱۰ دقیقه خودرو با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی روبروی مجتمع تجاری پالادیوم شناسایی سد.

وی تاکید کرد: فرد گروگانگیر که جهت تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آغشته کرده بود با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو کرد.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: پس از این اقدام، ماموران در یک عملیات سریع، با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن، اقدام به مهار و اطفای حریق و همزمان نجات افراد ربوده شده (بدون کوچک ترین جراحت و سوختگی) و در نهایت دستگیری فرد گروگانگیر کردند.

جزئیات گروگانگیری در مجتمع تجاری پالادیوم تهران+عکس

سردار محمدیان یادآور شد: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد انگیزه شخصی مبنی بر انتقام و اخاذی از پدر خانواده توسط متهم علت ابن گروگانگیری است.

وی تاکید کرد: با تکمیل تحقیقات، اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 424175
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا