تحویل ۱میلیون زمین مسکونی به روستاییان به این شرط

وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد اراضی در مسکونی که به متقاضیان در قالب مهاجرت معکوس تحویل داده می‌شود تا تابستان به یک میلیون قطعه خواهد رسید‌.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خبر ۱۴ با بیان اینکه تعداد واحدهای نهضت ملی مسکن که در کل کشور در دست ساخت است به ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد رسیده است گفت: یک میلیون قطعه زمین مسکونی در قالب طرح مهاجرت معکوس در دست تامین است که این آمار به کل آمارهای در دست ساخت اضافه نکرده ایم‌.

وی افزود: این یک میلیون قطعه تا تابستان به متقاضیان نهضت ملی مسکن تحویل  داده می شود.

بذرپاش اظهار کرد: تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب خودمالکی، روستایی، شهری و بافت فرسوده در دست ساخت است و روند واگذاری و سرعت اجرای پروژه ها هم در حال افزایش است.

وی بیان کرد:  ۷۱ هزار واحد در سفراستانی قم  تعریف شده و از این تعداد ۷هزار  ۲۰۰ واحد تحویل داده شد.

وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: یکی از سایت های مهم یک شهرک بزرگ مسکونی ۵۶۰ هکتاری بود که رئیس جمهور امروز از آن بازدید داشتند همچنین  شهرک قنوات و  زیتون هم از دیگر پروژه های مسکونی در دست ساخت است که‌ پیشرفت خوبی  داشته اند.

وی افزود: در کنار پروژه های نهضت ملی مسکن محور پردیسان به کهک به طول ۱۷ کیلومتر در حال ساخت است  که ساخت  این پروژه از ابتدای دولت آغاز شده و امروز از روند اجرایی  آن بازدید شد‌.

بذرپاش همچنین  از بهره برداری فاز اول کنار گذر غربی  قم ه به میزان ۳۲ کیلومتر است که  به صورت ۶خطه ساخته شده و به زودی به  بهره برداری می رسد .

او همچنین از افتتاح فرودگاه قم که با همکاری بخش در ساخت بود و به صورت نیمه تمام متوقف شد تا پایان دولت خبر داد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن
شناسه : 424193
لینک کوتاه :

۲ دیدگاه

  1. قیمتگذاری زمین چ مسکونی چ کشاورزی درروستاهایتربتحیدریه مخصوصاروستاهاینزدیک اطراف شهرتوسط مالکینش نجومی هست یعنی احتکارزمین حتی براکشاورزی کردن هم ک بخریم گرونه اگراین قیمتهاینجومی موردتاییددولته پس اینمالین پردرامد ومرفه اندچون برای خود واعظای خانوادهشان انوام وام روستایی گرفتن ساختن وبقیه زمینهاروفقط ب قیمت بالا یعنی نجومی میفروشندوگرنه نمیفروشندپس بایدیارانه وسهام عدالتشان قطع شود وصرف امورعامالمنفعه مثل درمان حمل نقل رسیدگی ب معلولین سالمندان ناتوان یامریض زنانسرپرست خانواده و….شودواگر این قیمتهای بالا موردتایید دولت نیست چرا اقدامی نمیشود باقیمتگذاری درست چرادربرخیروستاهای تربت حیدریه قیمت زمین کشاورزی ۱۰۰هزارتا۵۰۰هزارتوماناما درروستاهای نزدیک اطراف شهر از۱۰۰میلیون تا۵۰۰میلیون قیمت میگدارند مادرشهر مستاجریم حقوق اب باریک هم نداریم سهام عدالت هم نداریم این چه عدالتیه مدیران مردمی انقلابی چراوزیر مسکن وکشاورزی معاون روستایی وزیر پیگیری نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا