واتس‌ اپ به‌زودی امکان تغییر رنگ حباب چت‌ها را فراهم می‌کند

واتس‌اپ اخیراً تغییرات مختلفی داشته است و ظاهراً این تغییرات ادامه‌دار خواهند بود.

به گزارش سرویس دانش و فناوری جهان صنعت نیوز، متا درحال کار روی یک ویژگی سفارشی‌سازی تم برای واتس‌اپ است. که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تم پیش‌فرض چت را متناسب با ترجیحات خود سفارشی‌سازی کنند.

وب‌سایت WABetaInfo این ویژگی را در نسخه بتای v24.11.10.70 واتس‌اپ iOS مشاهده کرده و مدعی است که چنین تغییراتی در اندروید نیز وجود خواهد داشت.

طبق پیش‌نمایشی که این وب‌سایت به‌اشتراک گذاشته است، کاربران می‌توانند یک بک‌گراند و یک رنگ جدید برای حباب چت از بین پنج رنگ مختلف انتخاب کنند. رنگی که انتخاب می‌کنند به تم پیش‌فرض چت آن‌ها در کل برنامه تبدیل می‌شود و تغییرات فقط برای آن‌ها قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین این رابط کاربری، مخاطبان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

مزیت‌های این ویژگی جدید واتس‌اپ

این ویژگی می‌تواند برای کسانی که به‌دنبال تعویض رنگ سبز چت‌ها هستند و می خواهند واتس‌اپ را شخصی‌سازی کنند، مفید باشد. اوایل سال جاری نیز گزارش شد که برنامه پیام‌رسانی متعلق به متا ممکن است به کاربران اجازه دهد تا عناصر رابط کاربری مانند نمادها و نشان‌ها را با رنگ‌های مختلف سفارشی‌سازی کنند.

واتس‌اپ درحال‌حاضر به کاربران اجازه می‌دهد تا والپیپر چت را با انتخاب رنگ‌های ثابت و والپیپرهایی با تم تیره یا روشن تغییر دهند. این برنامه همچنین دارای یک اسلایدر برای تنظیم دید طرح‌های کوچک در تصویر زمینه پیش‌فرض خود است و به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط دوربین گوشی خود را به‌عنوان تصویر زمینه چت قرار دهند.

این وب‌سایت خاطرنشان می‌کند که قابلیت شخصی‌سازی حباب چت یکی از ویژگی‌های درخواستی کاربران از دیرباز بوده است. بااین‌حال، ویژگی تم چت هنوز روی دستگاه‌های تست‌کننده نسخه بتا واتس‌اپ ارائه نشده است.

جدا از آن، چندین ویژگی دیگر برای واتس‌اپ درحال توسعه است؛ ازجمله ایجاد تصویر پروفایل با هوش مصنوعی که اخیراً خبر آن را به اطلاع شما رسانده بودیم.

منبع: دیجیاتو

دانش و فناوری

شناسه : 427512
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا