عرضه روزانه گوشت مرغ منجمد در بازار تهران

رئیس جهاد کشاورزی تهران از عرضه روزانه تا ۳۰۰ تن مرغ منجمد در استان تهران خبرداد.

به گزارش سرویس کشاورزی جهان صنعت نیوز، جبرئیل برادری درباره آخرین وضعیت تولید گوشت مرغ و قرمز گفت: باتوجه به جوجه ریزی مناسب در کشور بالای ۱۳۰میلیون قطعه در ماه و افزایش ضریب خود اتکایی استان، جوجه ریزی استان تهران در اردیبهشت ماه به یک میلیون و ۶۴۳هزارقطعه رسیده است.

به گفته او، تامین نهاده‌های دام و طیور به وفور باعث تولید مرغ حتی به مازاد بر نیاز در کشور گردیده و بازار مرغ با تعادل و ثبات همراه است.

برادری ادامه داد: قیمت کنونی هر کیلو مرغ در عمده فروشی ها ۷۳ هزارتومان و خرده فروشی ۷۸ تا ۸۲ هزار تومان است.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: عمده مازاد مرغ از طریق وزارت طبق دستورالعملی برای ذخیره‌سازی و صادرات اقدام شده که از طریق معاونت توسعه بازرگانی و پشتیبانی امور دام درحال اجراست.

ذخایر گوشت مرغ استان تهران مناسب است

او ذخایر گوشت مرغ استان تهران را مناسب ارزیابی کرد. افزود: روزانه ۳۰۰ تن مرغ منجمد در سطح بازار توزیع می‌شود.

برادری از توزیع روزانه ۲۰۰ تن گوشت قرمز در فروشگاه های زنجیره ای خبر داد. گفت:گوشت قرمز گوساله علاوه بر تولید مناسب دام سنگین در کشور و استان، واردات به ثبات قیمت این محصول کمک کرده و بازار به تعادل رسیده است. همچنین با توجه به وضعیت ذخایر داخلی هنوز به واردات گوشت گوسفندی نیاز است.

رئیس جهاد کشاورزی تهران گفت: گوشت منجمد گوساله به قیمت هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار تومان در تمامی مراکز عرضه از میادین تره بار تا فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.  دسترسی آسان به تهیه گوشت گرم وجود دارد‌.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کشاورزی

شناسه : 427732
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا