بهترین راه برای خرید از علی بابا از ایران و ارسال بار با هزینه پایین به ایران

اگر بخواهیم به قلمرو خرده فروشی آنلاین نگاهی داشته باشید، وب سایت علی بابا در تجارت الکترونیک چینی، به عنوان یک پیشگام، به چشم می‌آید. علی بابا با انبوهی از محصولات، از کالاهای الکترونیک گرفته تا مد و محصولات خانگی، بازار متنوعی را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان گشوده است. در این میان اگر بخواهید خرید از علی بابا از ایران را تجربه کرده و بار شما با هزینه کمی به مقصد برسد، باید به دنبال یک راه حل مناسب باشید.

خرید از علی بابا از داخل ایران

برای آن که بتوانید از علی بابا به طور مستقیم از ایران خرید خود را انجام دهید، باید به دنبال شرایطی متفاوت باشید. به دلیل تحریم‌ها و شرایط موجود، شما امکان خرید مستقیم از وب سایت فروش اینترنتی علی بابا را نخواهید داشت. اما خبر خوب این که ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید از طریق یک شرکت بازرگانی واسطه که دفتر مقیم در چین داشته باشد، خرید خود را از سایت فروشگاهی علی بابا، انجام دهید.

فارغ از این که محموله مورد نظر شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد، از طریق چنین شرکت واسط بازرگانی، امکان خرید از علی بابا را پیدا خواهید کرد. این یک فرصت طلایی است که شما بتوانید به تنوع بالایی از کالاها با قیمت مناسب تمام شده در چین دسترسی پیدا کرده و به همین تناسب، فرصت بزرگی برای واردات سودآور، به دست بیاورید.

شرکت بازرگانی وانیکس، راه حل خرید از علی بابا از ایران

همان طور که در بالا اشاره کردیم، برای این که بتوان از داخل ایران، خرید از علی بابا چین را انجام داد، نیاز به یک شرکت واسط بازرگانی داریم. شرکت بازرگانی وانیکس، به عنوان بهترین شرکت دارای دفتر مقیم در چین، زمینه خرید از علی بابا چین را برای ایرانیان، به ویژه بازرگانان ایرانی، فراهم کرده است.

زمانی که شما برای خرید از علی بابا از ایران، با شرکت بازرگانی وانیکس قرارداد ببندید، تمام مشکلات و موانعی که جهت خرید از این وب سایت فروشگاهی بزرگ چین پیش پایتان قرار دارد، به یکباره مرتفع خواهند شد. چرا که دیگر نیازی نیست نگران واریز وجه خرید کالا و همین طور نحوه حمل و نقل و تحویل گرفتن آن باشید.

وانیکس تمامی این موارد را برعهده گرفته و به عنوان وکیل شما در امور خرید و حمل و نقل بار، ایفای نقش خواهد کرد. به این صورت بدون این که لازم باشد نگرانی بابت سلامت بار و رسیدن آن به ایران داشته باشید، کافی است که در مدت زمان گفته شده، منتظر بمانید تا محموله شما پس از خرید از علی بابا به ایران برسد و از نماینده وانیکس بار خود را تحویل بگیرید.

هزینه حمل و نقل پایین خرید از علی بابا با وانیکس

زمانی که قرار است شما کالاهایی را از کشور چین خریداری کرده و با توجه به فاصله جغرافیایی قابل توجه تا ایران حمل و نقل آن‌ها، انجام شود؛ قطعا انتظار می‌رود که هزینه زیادی برای حمل و نقل، تعریف شود.

خبر خوب این که اگر خرید کالاهای مورد نظر خود از وب سایت فروشگاهی علی بابا را از طریق وانیکس انجام دهید، هزینه حمل و نقل و ارسال بار از چین به ایران، بسیار مدیریت شده خواهد بود و این باعث می‌شود که هزینه کمتری بابت حمل و نقل بپردازید.

زمانی که شما بتوانید به این شکل، هزینه حمل و نقل را کاهش دهید، در نهایت این مورد روی قیمت تمام شده کالاها تاثیر خواهد گذاشت. به این شکل شما می‌توانید نرخ پایین‌تری را برای کالاهای خود تعریف کرده و این باعث خواهد شد تا مشتریانی راضی‌تر داشته و میزان فروش شما افزایش چشم گیری پیدا کند.

خرید از علی بابا 3

مزایای خرید از علی بابا چین

اما چرا تا این اندازه خرید از علی بابا چین جذاب است و بیشتر بازرگانان ایرانی، مایل هستند که سفارشات خود از چین را از این طریق انجام دهند؟

علت جذابیت خرید از علی بابا از ایران را می‌توان مطابق آن چه در زیر آماده، طبقه بندی کرد:

  • محصولات متنوع و فراوانی کالا: در علی بابا به تنوع کالایی بالایی دسترسی خواهید داشت که باعث می‌شود برای خرید یک سری محصولات، گزینه‌های بسیار متنوعی پیش روی خود داشته باشید.

  • قیمت‌های مقرون به صرفه، رقابتی و ارزان: قیمت‌ها در علی بابا، رقابتی و در مقایسه با بازار آزاد، ارزان هستند.

  • دسترسی به فروشنده‌های مختلف در چین: این باعث می‌شود تا شما بتوانید ارزان‌ترین قیمت را برای محصولات مورد نظر خود، داشته باشید.

  • رابط کاربری آسان و جذاب: رابط کاربری تعریف شده در علی بابا، ساده و روان است.

  • کیفیت مناسب محصولات : کیفیت مناسب محصولات در این وب سایت تا حدو امکان تامین و تضمین شده است.

  • و … .

نتیجه گیری

جذابیت خرید از علی بابا چین در طیف محصولات متنوع، قیمت‌های رقابتی، تضمین کیفیت، گزینه‌های سفارشی سازی، دسترسی جهانی و پتانسیل برای فرصت‌های تجاری نهفته است. با استفاده از این بازار وسیع، مصرف کننده‌ها و بازرگانان می‌توانند دنیایی از محصولات مختلف را کشف کرده و با تامین کننده ها ارتباط برقرار کنند و از تجربه خریدی فراتر از مرزها و فرهنگ‌ها لذت ببرند. چه به دنبال لوازم ضروری روزمره باشید و چه محصولات خاصی بخواهید، علی بابا چین دروازه‌های به دنیایی از بازارهای بزرگ، ارائه می‌دهد.

 

** این مطلب توسط جهان صنعت نیوز نوشته نشده و انتشار آن به منزله تایید محتوا نیست

خواندنی

شناسه : 431275
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا