وزیر ارتباطات: تلفن همراه و ثابت قطع نخواهد شد

وزیر ارتباطات اعلام کرد در پی اختلال در شبکه بانکی کشور، با هماهنگی اپراتورها تا اطلاع ثانوی خدمات مشترکان به دلیل پرداخت‌نشدن قبوض قطع نخواهد شد.

جهان صنعت نیوز،‌ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سید ستار هاشمی در صفحه شخصی خودش نوشت:‌ «در پی بروز اختلال در شبکهٔ بانکی کشور و به منظور تسهیل امور هموطنان، هماهنگی لازم با اپراتورهای تلفن ثابت و همراه به عمل آمد. بر این اساس، تا زمان عادی شدن کامل شرایط، خدمات مشترکان به دلیل پرداخت‌نشدن قبوض، قطع نخواهد شد.»

گفتنی است که در ساعات اخیر برخی بانک‌ها از جمله ملی، ملت، تجارت و صادرات با اختلال در ارائه خدمات مواجه شدند. علت این اختلال حمله سایبری به سایت پشتیبان خدمات‌دهنده به چند بانک بزرگ کشور اعلام شد. در پی این حادثه، شرکت خدمات انفورماتیک برای جلوگیری از هرگونه نشت اطلاعات، سایت پشتیبان را موقتاً از مدار خارج کرد که این اقدام موجب بروز اختلال در بخشی از خدمات بانکی شد.

فارس

عمومی
شناسه : 594617
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *