عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی تاکید کرد که ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است.

جهان صنعت نیوز، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران در پیامی به آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت نوشت: تجاوز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران و حملات علیه غیرنظامیان یادآور همان منطق خطرناکی است که در حمایت از استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه مردم ایران وجود داشت.

وی تاکید کرد: ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی در دوران معاصر، استفاده از این سلاح‌ها را در هر شرایطی محکوم می‌کند و پرچمدار مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی است.

عراقچی گفت:  پیگیری حقوق قربانیان سردشت و سایر جنایات جنگی در مجامع بین‌المللی ادامه خواهد یافت و عاملان این جنایات باید پاسخگو باشند.

تسنیم

سیاسی
شناسه : 595426
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *