نصب ۸۵۹ دستگاه پله برقی در خطوط هفت‌گانه مترو

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه پله‌برقی ورودی جنوبی ایستگاه شادمان، نصب و فعالیت‌های اجرایی انجام شده است بیان کرد: با پیگیری انجام شده قرار است تمامی ایستگاه‌های جدید که به بهره برداری می‌رسند مجهز به پله برقی باشند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: در حال حاضر ۱۲۵ ایستگاه مترو در پایتخت وجود دارد که در تسهیل ترافیک شهر تهران بسیار تاثیرگذار است و بر اساس آمار در حال حاضر تعداد ۸۵۹ دستگاه پله برقی در خطوط هفت‌گانه مترو نصب شده است.

نوبخت ادامه داد: مترو تهران مجموعه بزرگی است که ماهانه ۳۵ تا ۴۰ میلیون نفر با آن در خطوط هفت‌گانه سفر می‌کنند و تعمیر و نگهداری تجهیزات و تاسیسات آن کار بسیار سختی است، اما ما در شرکت بهره برداری متروی تهران تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا کمترین خرابی‌ها را داشته باشیم.

او بیان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران تلاش دارد تا از تولیدکنندگان داخلی، قطعات مورد نیاز خود را خریداری کند و ما در سال گذشته حدود ۶ کیلومتر مصرف هندریل پله برقی داشتیم که تولیدکنندگان در تامین این قطعه توانستند ما را یاری کنند.

اخبار برگزیده
شناسه : 76334
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا