حضور نوجوانان با شعارهای ویژه در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از مهر: حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خصوص برنامه‌های این اتحادیه در سطح دانش آموزی به دنبال شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با تسلیت شهادت این قهرمان ملی گفت: شهید قاسم سلیمانی در دوران حیات خود مایه برکت و تربیت غیرمستقیم بسیاری از نوجوان کشور بودند. شمار زیادی از دانش آموزان را می‌دیدیم که پیگیر مواضع و سخنرانی‌های سردار بودند فارغ از اینکه آن دانش آموز چه سلیقه یا چه سبک زندگی اجتماعی دارد و این نشان از این مهم داشت که نوجوانان ما سردار را یک قهرمان ملی و مذهبی می‌دیدند و در اولویت داشتند. سردار باعث تربیت حماسی دانش آموزان ما بوده است.

وی ادامه داد: بعد از شهادت ایشان از صبح دیروز این اتفاق باعث شد که کاملاً خودجوش روحیه انتقام جویی که به دنبال ترور ناجوانمردانه ایشان رخ داد، شکل بگیرد که در شکل‌های مختلف شاهد آن بودیم. در واقع شهادت این بزرگ مرد هم درسی برای نوجوانان ما داشت و آن این بود که مساله حق و باطل و آمریکا ستیزی و بغض و کینه امپریالیسم با جمهوری اسلامی به خوبی برایشان عیان شد.

تاریخی بیان کرد: از همان ساعت اولیه صبح روز گذشته قرارگاه جنبش دانش آموزی شکل داده شده و بیانیه هم آماده شد. این بیانیه و برنامه‌ها با محوریت «حضرت قاسم ابن الحسن و نوجوان‌های کشور» در راه هستند ادامه دارد و در جریان است و پویش محوری با شعار «صف به صف قاسم‌ها، در پی خون خواهی تو» شکل گرفته است و بنرهایی آماده شده که در فضای مجازی منتشر شده و به مرور انتشار آن گسترش می‌یابد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اضافه کرد: دانش آموزان همچنین بنرهای تبلیغاتی آماده کرده اند و تدارک دیده اند تا به شکل ویژه ای در مسیر تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی در شهرهای مشهد، کرمان و تهران حضور داشته باشند. همچنین از امروز بیانیه‌های مدرسه‌ای و قرارگاهی نیز منتشر می‌شود. تصمیم ما این بود که بیانیه‌ها به صورت مدرسه‌ای منتشر شود و هر گروه نوجوانان و انجمن‌های مدرسه‌ای بیانیه خود را صادر کنند. در کنار آن هیات‌های دانش آموزی انصارالمهدی در سراسر کشور نیز امشب در هیات‌های عزاداری خود یاد و خاطر این شهید را گرامی می‌دارند.

اخبار برگزیده
شناسه : 79556
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا