کره جنوبی پدافند موشکی پاتریوت را در سئول مستقر کرد

به گزارش جهان صنعت نیوز: کره جنوبی سیستم پدافند موشکی پاتریوت را از منطقه جنوب شرقی به مرکز سئول منتقل می کند تا دفاع از تاسیسات مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

خبرگزاری دولتی کره جنوبی، یونهاپ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد این مجموعه و واحدهای مربوطه نیروی هوایی کره جنوبی قبلاً در استان جیونگسنگبوک مستقر بود، اما در اوایل ژانویه به پایگاه نظامی سابق در کوه پوگاکسان در پشت محل سکونت رئیس جمهور کره جنوبی منتقل شدند.

احتمال می رود که این مجموعه مجهز به موشک های PAC-2 و PAC-3 است که برای رهگیری هواپیماها و موشک ها در ارتفاعات حدود ۲۰-۴۰ کیلومتری طراحی شده است.

به گفته این آژانس، از سال ۲۰۱۷، ارتش کره جنوبی برای تقویت دفاع از مناطق مرکزی و شمالی، اصرار دارد تا مجدداً یکی از باتری های موشکی پاتریوت ارتش را تقویت کند، زیرا سامانه دفاع موشکی THAAD در شهرستان سونجو برای حفاظت از قسمت جنوبی کشور کافی است.

به گزارش جهان صنعت نیوز: کره جنوبی سیستم پدافند موشکی پاتریوت را از منطقه جنوب شرقی به مرکز سئول منتقل می کند تا دفاع از تاسیسات مهم را در دستور کار خود قرار دهد.  خبرگزاری دولتی کره جنوبی، یونهاپ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد این مجموعه و واحدهای مربوطه نیروی هوایی کره جنوبی قبلاً در استان جیونگسنگبوک مستقر بود، اما در اوایل ژانویه به پایگاه نظامی سابق در کوه پوگاکسان در پشت محل سکونت رئیس جمهور کره جنوبی منتقل شدند.  احتمال می رود که این مجموعه مجهز به موشک های PAC-2 و PAC-3 است که برای رهگیری هواپیماها و موشک ها در ارتفاعات حدود 20-40 کیلومتری طراحی شده است.  به گفته این آژانس، از سال 2017، ارتش کره جنوبی برای تقویت دفاع از مناطق مرکزی و شمالی، اصرار دارد تا مجدداً یکی از باتری های موشکی پاتریوت ارتش را تقویت کند، زیرا سامانه دفاع موشکی THAAD در شهرستان سونجو برای حفاظت از قسمت جنوبی کشور کافی است.  The first of two Terminal High Altitude Area Defense (THAAD) interceptors is launched during a successful intercept test. The test, conducted by Missile Defense Agency (MDA), Ballistic Missile Defense System (BMDS) Operational Test Agency, Joint Functional Component Command for Integrated Missile Defense, and U.S. Pacific Command, in conjunction with U.S. Army soldiers from the Alpha Battery, 2nd Air Defense Artillery Regiment, U.S. Navy sailors aboard the guided missile destroyer USS Decatur (DDG-73), and U.S. Air Force airmen from the 613th Air and Operations Center resulted in the intercept of one medium-range ballistic missile target by THAAD, and one medium-range ballistic missile target by Aegis Ballistic Missile Defense (BMD). The test, designated Flight Test Operational-01 (FTO-01), stressed the ability of the Aegis BMD and THAAD weapon systems to function in a layered defense architecture and defeat a raid of two near-simultaneous ballistic missile targets  پیشتر کیم جونگ اون، رهبرکره شمالی در تاریخ 1 ژانویه، صبح زود به جای تبریک سال نو گزارشی از نتایج چهار روزه جلسه علنی کمیته مرکزی حزب کارگر جمهوری دموکراتیک خلق کره ارائه کرد.  از جمله وی گفت که کره شمالی به توسعه خود ادامه خواهد داد و به زودی تسلیحات استراتژیک جدیدی را معرفی خواهد کرد و به طور یک جانبه به منع آزمایش هسته ای عمل نمی کند، تا زمانی که ایالات متحده اقدامات متقابلی انجام دهد.
سیستم موشکی تاد که در اختیار کره جنوبی است

پیشتر کیم جونگ اون، رهبرکره شمالی در تاریخ ۱ ژانویه، صبح زود به جای تبریک سال نو گزارشی از نتایج چهار روزه جلسه علنی کمیته مرکزی حزب کارگر جمهوری دموکراتیک خلق کره ارائه کرد.

از جمله وی گفت که کره شمالی به توسعه خود ادامه خواهد داد و به زودی تسلیحات استراتژیک جدیدی را معرفی خواهد کرد و به طور یک جانبه به منع آزمایش هسته ای عمل نمی کند، تا زمانی که ایالات متحده اقدامات متقابلی انجام دهد.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 80738
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا