اسماعیل هنیه در کدام منطقه تهران ترور شد؟

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در یکی از اقامتگاه‌های سپاه در شمال تهران به شهادت رسید.

جهان صنعت نیوز – اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و یکی از محافظانش در یک حمله به محل اقامتشان در تهران شهید شدند. این حادثه حوالی ساعت ۲ نیمه‌شب، زمانی که هنیه برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران به تهران آمده بود، رخ داد. او در یکی از اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران مستقر بود. شبکه العربیه مدعی شده که این حمله با یک موشک دقیق انجام شده، اما این ادعا هنوز تأیید نشده است.

شهادت اسماعیل هنیه در تهران

سرویس سیاسی: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، و یکی از محافظانش در پی حمله‌ای به محل اقامتشان در تهران به شهادت رسیدند. این حادثه حوالی ساعت ۲ نیمه‌شب به وقوع پیوست. هنیه که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور به ایران سفر کرده بود، در اقامتگاه ثارالله سپاه در شمال تهران مستقر شده بود. در این حمله، یک پرتابه به سوی اتاق خواب او شلیک شد که منجر به شهادت وی و یکی از محافظانش شد.

ادعاهای رسانه‌ای درباره نحوه ترور

شبکه العربیه مدعی شده که این حمله با استفاده از یک موشک دقیق و هدایت‌شونده انجام شده است که به طور مستقیم به اتاق خواب هنیه نفوذ کرده است. این شبکه ادعا کرده که موشک از خارج از ایران شلیک شده است. در همین حال، المیادین به نقل از یک منبع ایرانی گزارش داده که موشک از کشوری به کشور دیگر شلیک شده و از داخل ایران انجام نشده است. این ادعاها همچنان نیازمند بررسی‌های بیشتر و تأیید منابع رسمی هستند.

سیاسی

شناسه : 442707
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا