ایران به اسرائیل پیام داد؟

سخنگوی وزارت خارجه توضیحاتی را درباره ارسال پیام از سوی ایران به اسرائیل از طریق وزیر خارجه مصر داد

جهان صنعت نیوز – ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه، در نشست امروز خود، ضمن تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد که ایران مسئول تشدید تنش در منطقه نیست و این رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم و نامحدود آمریکا عامل اصلی تشدید تنش‌هاست. وی همچنین اظهار داشت که ایران نیازی به ارسال پیام به رژیم صهیونیستی از طریق هیچ طرفی ندارد و آمریکا باید از توان خود برای بازداشتن اقدامات ماجراجویانه رژیم صهیونیستی استفاده کند.

سخنگوی وزارت خارجه: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا عامل تشدید تنش‌هاست

سرویس سیاسی : ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه، در نشست امروز (دوشنبه) خود، ضمن تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند که آمریکا به ایران در مورد پاسخ احتمالی به ترور شهید اسماعیل هنیه پیام داده است، گفت: “دولت آمریکا شریک تمام عیار رژیم صهیونیستی است و ایران مسئول تشدید تنش در منطقه نیست. آن‌طرفی که مسئول است، رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم و نامحدود آمریکاست. نیازی به ارسال پیام نیست.”

وی تاکید کرد که آمریکا باید به وظایف خود عمل کرده و از توان خود برای بازداشتن رژیم صهیونیستی استفاده کند، زیرا این رژیم بدون هماهنگی با آمریکا دست به اقدامات ماجراجویانه نمی‌زند. کنعانی همچنین اظهار داشت که ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست و این رژیم غاصب صهیونیستی است که منشاء تشدید تنش‌ها در منطقه است و به همه تلاش‌ها برای ایجاد ثبات در منطقه پاسخ منفی داده است.

تاکید بر عدم نیاز به ارسال پیام به رژیم صهیونیستی

کنعانی در پاسخ به سوالی دیگر درباره ارسال پیام از سوی ایران به رژیم صهیونیستی از طریق وزیر خارجه مصر، تصریح کرد: “ما نیازی به ارسال پیام از سوی هیچ طرفی به رژیمی که هویت آن را مشروع نمی‌دانیم نداریم.”

همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت خارجه بار دیگر تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم و نامحدود آمریکا به اقدامات ماجراجویانه دست می‌زند و آمریکا باید از توان خود برای بازداشتن این رژیم استفاده کند. ایران همواره به دنبال صلح و ثبات در منطقه بوده و این رژیم صهیونیستی است که با اقدامات خود تنش‌ها را تشدید می‌کند.

اخبار برگزیدهسیاسی

شناسه : 443868
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا