محدودیت تردد در تهران اجرا شد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح محدودیت های تردد از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) گفت. از ساعت ۴:۳۰ صبح امروز یکشنبه چهارم شهریور ماه که مصادف با اربعین حسینی و برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران است. محدودیت‌های تردد در طول مسیر راهپیمایی جاماندگان اجرا شده است.

وی افزود: محدودیت‌های تردد از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اجرا شده. و شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: کلیه مسیرهای منتهی به خیابان ۱۷ شهریور، شوش و فداییان اسلام اعمال شده. و تردد کلیه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در محدوده اجرای مراسم ممنوع است.

مومنی از شهروندان خواست که از ترددهای غیر ضرور در محدوده اطراف برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) خودداری کنند تا این مراسم با نظم بهتری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت گرفته است، افزود: رانندگانی که به طرح محدودیت‌های پلیس توجه نکرده بودند و در طول مسیر راهپیمایی خودروی خود را پارک کرده بودند، خودروهایشان با جرثقیل به پارکینگ منتقل شده است.

منبع: ایسنا

مسکن

شناسه : 448432
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *