اجاره آپارتمان در محله استاد معین چند؟

قیمت اجاره در تهران طی دو سال اخیر به شدت افزایش یافته و زندگی در این شهر را برای بسیاری دشوار کرده است، اما محله‌هایی مانند استاد معین هنوز قیمت‌های مناسبی دارند.

جهان صنعت نیوز – در دو سال اخیر، قیمت اجاره در تهران به طور قابل توجهی افزایش یافته و زندگی در این شهر را برای بسیاری از افراد دشوار کرده است. با این حال، برخی محله‌ها مانند استاد معین هنوز قیمت‌های مناسبی دارند. در این محله، می‌توان با رهن ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه کمتر از ۱۰ میلیون تومان خانه اجاره کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که اجاره سوئیت‌های کوچک‌متراژ در این محله با اجاره زیر هفت میلیون تومان نیز ممکن است.

افزایش قیمت اجاره در تهران

سرویس مسکن : در دو سال اخیر، قیمت اجاره در تهران به شدت افزایش یافته و این موضوع زندگی در این شهر را برای بسیاری از افراد دشوار کرده است. این افزایش قیمت‌ها مسائل اجتماعی بسیاری را به همراه داشته و بسیاری از افراد را مجبور به ترک تهران کرده است.

محله‌های با قیمت مناسب‌تر

با این حال، برخی محله‌ها در تهران هنوز قیمت‌های مناسبی دارند. یکی از این محله‌ها، استاد معین است. در این محله، می‌توان با رهن ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه کمتر از ۱۰ میلیون تومان خانه اجاره کرد.

بررسی آگهی‌های اجاره خانه در محله استاد معین نشان می‌دهد که اجاره سوئیت‌های کوچک‌متراژ در این محله با اجاره زیر هفت میلیون تومان نیز ممکن است. به عنوان مثال، یک سوئیت ۳۳ متری با رهن ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه پنج میلیون تومان در دسترس است.

گزینه‌های اجاره با رهن و اجاره‌های مختلف

اگر مستاجران رهنی ۷۰ میلیون تومانی در اختیار داشته باشند و بتوانند اجاره‌ای معادل هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازند، امکان اجاره واحدی ۵۵ متری و ساخت سال ۱۳۸۵ در خیابان مبینی برای آنها فراهم می‌شود.

افزایش مبلغ اجاره تا ۱۵ میلیون تومان، خانه‌هایی متوسط‌متراژ را در سبد انتخاب مستاجران قرار می‌دهد. به عنوان مثال، آپارتمانی ۶۰ متری در محدوده طوس با رهن ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ۱۵ میلیون تومان در دسترس است.

اجاره خانه‌های نوساز و رهن کامل

دارا بودن رهنی معادل ۲۰۰ میلیون تومان و پرداخت اجاره ماهانه بالغ بر ۱۴ میلیون تومان، امکان اجاره خانه‌ای نوساز و متوسط‌متراژ را برای متقاضیان فراهم می‌کند. همچنین، مستاجران با داشتن رهنی حدود ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانند خانه‌ای کوچک‌متراژ را به صورت رهن کامل اجاره کنند. به عنوان مثال، آپارتمانی ۴۵ متری و ساخت سال ۱۳۹۴ در خیابان هاشمی به ۴۵۰ میلیون تومان رهن کامل نیاز دارد.

منبع: تجارت نیوز

مسکن

شناسه : 448710
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *