کدام شهرها افزایش دما خواهند داشت؟

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه ۱۱ شهریور ماه شاهد افزایش نسبی دمای هوا به ویژه در نواحی شمالی کشور خواهیم بود.

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: امشب در ارتفاعات البرز واقع در مازندران، شرق تهران، شرق گیلان و شمال آذربایجان غربی و همچنین در جنوب شرق سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات پایانی شب افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: فردا شنبه با گذر سامانه حاره ای از شرق دریای عمان در جنوب شرق و جنوب سیستان و بلوچستان و یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه در زابل و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید در بعضی ساعات همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: امشب دمای هوا در غالب مناطق کشور به طور نسبی کاهش می یابد و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

وی بیان کرد: طی دو روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم است.

باشگاه خبرنگاران جوان

عمومی

شناسه : 449732
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *