قیمت همستر کامبت در آستانه جهش؟

ارز دیجیتال همستر کامبت (HMSTR) از ۲۸ سپتامبر تاکنون ۳۰.۷ درصد کاهش قیمت داشته و با تثبیت بالای سطح حمایتی ۰.۰۰۴ دلار، همچنان در نوسان است و تحلیلگران پتانسیل رشد آن را بررسی می‌کنند.

جهان صنعت نیوز – ارز دیجیتال همستر کامبت (HMSTR) در هفته گذشته با کاهش ۳۰.۷ درصدی همراه بوده و هم‌اکنون بالای سطح حمایتی ۰.۰۰۴ دلار تثبیت شده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در روزهای اخیر کاهش یافته و نشان‌دهنده ضعف در تقاضای بازار است. با این حال، برخی از تحلیلگران معتقدند در صورت رشد قیمت بیت‌کوین، این ارز دیجیتال نیز می‌تواند فرصت صعود را تجربه کند. به‌رغم برخی نشانه‌های نزولی، همچنان تحلیلگرانی مانند کریپتو هانتر احتمال رشد بیشتر HMSTR مشابه توکن‌های دیگر را مطرح کرده‌اند.

کاهش قیمت همستر کامبت و وضعیت بازار

سرویس ارز دیجیتال: از تاریخ ۲۸ سپتامبر تاکنون، ارز دیجیتال همستر کامبت (HMSTR) با کاهش ۳۰.۷ درصدی مواجه شده است و در حال حاضر قیمت این توکن بالای سطح حمایتی ۰.۰۰۴ دلار تثبیت شده است. به‌رغم این تثبیت، حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۴۸ ساعت گذشته کمتر از میانگین بوده که نشان‌دهنده ضعف در تقاضای بازار و عدم وجود فشار خرید کافی برای بهبود قیمت است. این کاهش حجم معاملات نشان‌دهنده نبود قدرت کافی برای صعودی شدن قیمت همستر کامبت است.

تغییر ساختار بازار و عوامل تأثیرگذار

روز پنج‌شنبه، قیمت HMSTR به زیر سطح ۰.۰۰۴۶ دلار سقوط کرد و این باعث شد تا ساختار بازار در چارت یک‌ساعته به سمت نزولی تغییر کند. روند کلی هفته گذشته نیز نشانه‌ای از نزول داشت و تحلیل‌ها حاکی از ادامه این وضعیت هستند. اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) نیز نتوانست به سطح بالاتری دست یابد که این نیز یکی دیگر از نشانه‌های ضعف در روند صعودی بازار است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در نزدیکی سطح ۵۰ نوسان کرده که نشان‌دهنده عدم توانایی بازار برای تصمیم‌گیری قطعی در مسیر قیمت است.

امیدواری به بازگشت قیمت در صورت صعود بیت‌کوین

با توجه به ارتباط نزدیک بازار ارزهای دیجیتال با بیت‌کوین، برخی تحلیلگران معتقدند که در صورت بازگشت بیت‌کوین از سطح حمایتی ۶۰ هزار دلار، آلتکوین‌ها از جمله همستر کامبت می‌توانند تقویت شوند و خریداران بیشتری به بازار ورود کنند. در این شرایط، اگر HMSTR بتواند از سطح ۰.۰۰۴۹ دلار عبور کند، فرصت خرید مناسبی برای معامله‌گران ایجاد خواهد شد و قیمت ممکن است به سطوح بالاتر صعود کند.

تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها از آینده قیمت همستر کامبت

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت HMSTR پس از برخورد به سطح حمایتی ۰.۰۰۴۵ دلار بیش از ۶ درصد رشد داشته است. علاوه بر این، سود باز معاملات آتی این توکن نیز ۸.۹۱ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده انتظارات مثبت معامله‌گران نسبت به رشد قیمت است. با این حال، اندیکاتور دلتای تجمعی (CVD) نشان می‌دهد که حجم خرید در حال کاهش است و احتمالاً قیمت HMSTR در روزهای آینده در محدوده ۰.۰۰۴۵ تا ۰.۰۰۴۹۴ دلار نوسان خواهد داشت.

تحلیل مشابه با نات‌کوین

یکی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال به نام کریپتو هانتر، احتمال داده است که HMSTR ممکن است روند قیمتی مشابه نات‌کوین را طی کند. توکن NOT پس از ایردراپ خود در اوایل سال جاری، ابتدا با ۸۰ درصد کاهش قیمت مواجه شد، اما در ادامه توانست قیمت خود را پنج برابر کند. کریپتو هانتر معتقد است که همستر کامبت پتانسیل رشد بیشتری دارد و می‌تواند در آینده از مرز ۰.۰۱ دلار عبور کند.

ارز دیجیتال

شناسه : 457510
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *