پروازهای روزانه عمره افزایش می یابد

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تعداد پرواز‌های حج عمره تا سه روز آینده به ۴ پرواز می‌رسد که زمینه‌ساز افزایش اعزام زائران خواهد شد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار زائر از ۲۷ شهریور ماه به سرزمین وحی اعزام شده اند، گفت: هنوز کامل در ۱۶ فرودگاه کشور پرواز‌های حج انجام نشده، اما بیش از نیمی از زائران به این سرزمین اعزام شده اند.

وی ادامه داد: از سه روز آینده تعداد پرواز‌های حج عمره از ۲ پرواز به ۴ پرواز افزایش می‌یابد و تعداد هواپیما‌ها هم که اقدام به انجام پرواز می‌کنند از یک فروند به دو فروند می‌رسد.

وی با بیان اینکه از ابتدای عملیات عمره تاکنون زائران از فرودگاه‌های اصفهان. شیراز، تبریز، ساری، مشهد و تهران که عملیات اعزام زائران آن همچنان ادامه دارد به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: در تلاش هستیم که تعداد پرواز‌ها را در برخی از استان‌های که تعداد زائر در آنها زیاد است افزایش دهیم.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تصریح کرد: به تمامی مسافران توصیه می کنیم که از وسایل ممنوعه در پرواز‌ها استفاده نکنند چراکه ممکن است در طول پرواز برای آنها مشکل ایجاد شود و همین امر خود باعث ایجاد مشکلات برای مسافران در طول پرواز و فرودگاه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 457587
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *